Maantieteellinen uusi ulottuvuus!




Moi:D
(kannattaa katsoa postaus versiona, jollaisena se näkyy koneella, jotta kuvat näkyy oikein!)
Mitä tässä ny menis kertomaan, tuli jokinaika sitten putsattua sitten koko roska tyhjäksi. Ihan vaan niillä perustein, että halusin alottaa koko homman puhtaalta pöydältä panostamalla satasella enemmän yksittäiseen postauksee, enkä vaan pistä nopeasti puhelimella otettuja miittikuvia sinne tänne -.-'

Paljon on ehtinyt muuttumaan niin mun elämässä niinkun tässä nukkeperheessäkin, joten en varsinaisesti tiä mistä pitäs alottaa! Mun hyllyllä majailee tällähetkellä kymmenen enemmän tai vähemmän upeeta muoviolentoa, jotka inspiroi mua hullunlailla joka päivä:"D mutta vaikka kuinka haluaisinkin niin mulla ei aika enää riitä nukeille samalla tavalla kun ennen, sillä kotona ollaan arkena pahimmassa tapauksessa viideltä ja aikaa pitäis riittää viälä läksyjenkin tekoon.
Eniten mua ehkä kuumottaa talvi-aika, joka mun osalta tulee meinaamaan sitä, että kuvaamaan ehdin hyvällä tuurilla ehkä viikonloppuna, jos silloinkaan:/

Tarkempaa esittelyä mun nukeista teen sitten myöhemmällä vanhaan tapaan erilliselle sivulle, josta ne sitten löytää jatkossakin helpommin, tosin vielä on vaikea sanoa milloin ne sinne tulevat oikein ilmaantumaan.. postauksien tahdista tännekään en mene mitään lupaamaan, mutta koitan parhaani mukaan tänne aina kaikkea pistää xD

Toteutin tämän postauksen suurilta osin niin, että näytän kuvat ennen ja jälkeen muokkauksen, ja ois kiva kuulla mitä miält ootte tän tyylisestä postauksesta n-n !!

Ite henkilökohtasesti en yleensä jaksa paljoa pitkiä alkutekstejä lueskella, niin --> infoon lisää kuvien yhteydessä


Tätä toteuttaessa, en löytänyt millään kohtaa missä aurinko ei olisi paistanut linssiin ikävästi, joten oli pakko muakata kuvat melko rankalla kädellä ja lopuksi päädyin tulokseen, että mustavalkoisena kuvasta saa parhaan tuloksen! Oon melko tyytyväinenkin jopa:D


Mulla oli tosiaan lainassa Miku mallinen pullip nukke, jolle tungin sitten päähän omien nukkejeni stock peruukin (must se näyttää jopa hyvältä!) Tuli sitten kuvailtua sitäkin Edgardin kanssa hieman:D oli mulla lisääkin kuvia mutta en löydä niitä??


Pakko mennä myöntämään, että tässä oli kuvaussessio johon olin ja olen muuten yhä äärimmäisen tyytyväinen! Iskälle toki suuresti kiitokset avusta, sekä äidille kiitokset tosta varjosta 8)


Ja tää sitten oli kunnon siimalla läträysprosessi, ei niin paha kuin kuvittelin, mutta löytyihän tota siimaa nyt melkonen määrä:"D jälleen tyytyväisenä lopputulokseen!


Täähän ei mikään uus kuva edes ole, kunhan innostuin kokeilemaan erilaisia muakkauksia ja must tää kuvan idea oli niin eeppinen, ettei sitä voi olla jakamatta johonkin. Koin samalla suuren valaistumisen sen osalta, kuinka näitä värejä muutetaan "oikeaoppisesti"
 (instaanhan sitä ei kehdannut laittaa)


Tätä kuvaa juostiin sitten sateessa ottamaan, kun kerta idea saatiin niin pakkohan se oli saada heti toteutettua! Eikun siimat puuhun ja kuvaa ottamaan:D




Varmasti ihan realistisesti katsoen ensimmäinen kuva, mitä mä olen mennyt ottamaan vartavasten jonnekin muualle kuin meidän takapihalle! Eikä kyllä kadutakkaan vaikka tunti pelkkien kuvien ottamiseen vierähtikin xxD




Sitten tuli se pitkään ja hartaasti odotettu matka Thaimaaseen, mukana ainoastaan Elowyn eikä siitäkään tullut kuin periaatteessa yksi, eli yllä näkyvä kuva otettua (vaikka likelle kaksi viikkoa siellä kuumuudessa kulutettiin)



Kuvailin apinoita enemmän kuin Eloa:DD




Ja mähän jo kerroin valaistumisestani värejen suheen vai?



Tätäkin kuvaa äkkiä sateeseen ottamaan


Sitten tuli aika kun mun hyvä ystävä Mitsumaru saapui meille nukkensa (violettipäinen) kanssa, ainakin mun osalta oli tosi hauskaa, vaikkei varsinaisesti ulos päästykään kuvaamaan, vaan tyydyttiin avaamaan ulko-ovi ja kuvailemaan sisältä käsin!

Sade ei ole syy olla kuvaamatta


Nyt kun kerta oon päässyt jo niin paljon esittelemään muidenkin nukkeja täällä, niin jatketaan samoilla linjoilla n-n Tällä kertaa Zeik saapui meille omat nuket mukanaan. Suuret oli suunnitelmat mutta tuota..


Tää kuva, nojoo, innostuin taas liikaa siimankäytön kanssa. Octavianhan piti alunalkaen istua maassa kirjaa lukemassa ja Terryn vetää tyttöä hiuksista, mutta poskellensahan se meni.. jälleen


Mut "haastettiin" ottamaan siimaton kuva, joten kuka oliskaan siihen parempi nukke kuin Josh:D oon itseasiassa melko tyytyväinen tähän, ja kuvausseuraakin löytyi 


TämänKÄÄN kuvan nukke ei ole omani, vaan ainoastaan lainassa oleva Ellen! Naviljialle kiitokset luvasta julkasta kuvia hänestä x))


Ja viimeisenä haluankin esitellä mun nukkeperheen uusimman, sekä tottakai erikoisimman nuken, Lanan! En ois koskaan harrastusta alottaessani, tai vielä viimevuonnakaan uskonut blytheä hankkivani, mutta siinä se nyt lymyää.
Eikä muuten kaduta, harvoin oon noin innoissani nuken tulosta kuin nyt!

Lana onkin osottautunut melko kuvaukselliseksi tapaukseksi, josta on helppo saada kuvia paikassa kuin paikassa 8) lovaan


 Eiköhän tää ollut tässä ;)



Kommentit

  1. Apua aivan ihana postaus! Cx Tosi kiva että postasit pitkästä aikaa c: Tällanen postaus on kyl tosi mielenkiintonen, tee ihmeessä jatkossa lisää ;3; Ja noi sun kuvat on kyl aivan uskommattoman hienoi! ❤️

    VastaaPoista
  2. Ihanaa vihdoinkin postausta 💕 Oot kyl tosi taitava muokkaamaan ja kuvaamaan! 👌👍 Tälläset postaukset on ihan sauraan kivoja ja kiinnostavia! ❤❤ Ihanat muovipalaset kyllä!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että jaksat postata kiireidenkin keskellä!
    Arvostan sitä todella paljon❤
    Kuvista tykkäsin todella paljon, tykkään todella paljon katsella muiden "Kulissien takana"-kuvamateriaalia ja tykkään tehdä sellaisia itsekkin, vaikka muokkaukseni ei mitään huippuluokkaa ole.
    Arvostan sua myös sen takia, että jaksat käyttää noin törkeästi siimaa ja aikaa kuviisi.
    Nuo muokkauksetkin on upeita!!
    Miten saatkaan siimat häivytettyä noin hyvin kuvista?
    Itse meinaan heittää tietokoneen aina seinään muokatessa siimoja pois ja lopputuloskin on aina juuri ja juuri siedettävä.
    Myös uusi nukkeneitosesi on hurmaava!
    Itse olen aina suhtautunut Blytheihin hieman kriittisesti, mutta sinun nukkesi on rehellisesti sanottuna ensimmäinen blythe josta oikeasti pidän. Todella kaunis ja monipuolisen näköisesti kuvattava!
    Tsemppiä sulle hurjasti pimeneviin iltoihin ja arkeen.
    We can do it!❤

    VastaaPoista
  4. Aivan huippu postaus! Nää ennen ja jälkeen kuvat on tosi hienoja! Ja näistä näkee kui hyvä oon muokkaamaan kuvia! Voisit tyylii tehä jonku postauksen jossa annat vinkkejä muokkaamiseen kun ite en oo tyylii koskaan ymmärtänyt siimakuvien päälle. Sun siimakuvat on silmiähivelevää taidetta!! <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit