Hydran unboxaus / Keresin tarkempi purku

 


Moii x)

Aattelin tehdä nopsan unboxaus postauksen Hydrasta, nyt kun kerta löysin puhelimen galleriaa imuroidessani nää kaikki kuvat hänen saapumisestaan:'D

Hydrahan tosiaan muutti mun luo 3.2, ja siitä tuli heittämällä mun kallein nukke D: en olis ikinä edes uskaltanut haaveilla Keresistä sillä tasolla, että saisin sen käsiini - vaikka mä ihastuin siihen täysin heti sen julkaisun nähtyäni! ^^ 

Mutta Camilla osti sen mulle ._. meillä oli kauhee tappelu siitä että saako se ostaa sitä mulle:'D koitin estää niin hyvin kuin pystyin mutta näköjään MIKÄÄN EI RIITÄ


Boxi oli tosi yllättävä ja upea!





Mutta eniten rakastan keresin vaatteita ): huah ihastuttava




Riisuin hänet
sanoinko jo että nuo silmät olivat karseat :'D


Faceupissa ei oo mitään moittimista, se on täydellinen. 

Koko stockasu yhdessä kuvassa; 






Toi viikatehan oli vähän floppi:'D kun se on tollanen pehmeä tyyny vaan, mutta eiköhän sillekin keksi joskus käyttöä x)
muutoin keesin koko stockasusetti oli miälettömän hyvä, ja oon löytänyt kaikille osille aktiivista käyttöä! Kaikki osat tuntuivat myös tosi hyvälaatuisilta, enkä pelkää niiden hajoavan käsiin


No jokatapauksessa pistin päähän uudet silmät, ripset ja peruukin!
Se oli niiiin söpö ;_;



ja luamet!!
Oon tosi tykästynyt nyt myäs niiden erikoisuuteen, tummansininen teema toimi hyvin keresillä!


Hän näyttää silmät kiinni vain todella paljon monochrome alicelta o.õ ja se on ehkä vähän häiritsevä osuus, mutta yli päästävä!
Ehkä toinen faceupissa häiritsevä osuus on se, että keresin poskipunat ovat itseasiassa kiiltävät, eivätkä mattaiset!

(En siis pidä oikeastaan mistään romantic aliceista, niissä on jotain kovin mua ärsyttävää..)



Yhteiskuvaa mun edelleen nimettömän aluran kanssa, joka kriiseilee ulkonäköään!



Keresin viitta voittaa 9/1 brh viitan 
(Jonka muuten nykyään myös omistan, ja josta pidän kyllä myös hirveästi)

Tein piänet vertailut niistä!

Takaa;


Edestä/sisäpuolelta;


Sivulta;


Kankaat;


Olin tosi yllättynyt keresin viitan sisäkankaan kuvioinnista, se oli musta miälenkiintoinen x)




Oli pakko saada lisää Hydran lintuobsessiota kuviin:'D 





Mutta tällänen siitä nyt sitten tuli!
Todella ihastuttava tapaus omasta miälestäni cx halusin vaan laittaa fiilistelyitä hänestä tänne >∆<
ja tehdä samalla yhden uuden sekamelskapostauksen

Jätän hahmosta kertomiset toiseen postaukseen kokonaan tälläkertaa, halusin tässä lähinnä vain esitellä enemmän itse nukkea, jos se joitakin kiinnostaa ^^ Itsestä on ollut aina hauska katsella kaikenlaisia esittelykuvia uusista julkaisuista!

Kiitos katselusta!  


Kommentit

Suositut tekstit