Melkein reipas

 



Moi!


Aattelin kokeilla tehdä tällästä esittely tyylistä postausta siitä, mitä oon nyt viimeaikoina väsäillyt nukeille! Enkä ainoastaan mun omille - vaan Camillan nukeille myäs (tai lähinnä jopa!)

Musta on ollut hauskaa väsäillä nukeille kaikenlaista, etenkin, kun nään että niistä on iloa toiselle cx musta on ihana nähdä muiden kuvissa juttuja joita mä oon tehnyt! (Tai siis Camillan kuvissa koska en mä kenellekään muulle oo koskaan mitään tehnyt, mutta ymmärrätte kai)

Alotetaan katsoon näitä hiaman nurinkurisessa järjestyksessä:'D




Camilla pyysi mua nyt viimeisinpänä tekemään ruskeat siivet sen nukeille!
Mulla oli heti visio, että millaiset näistä tulis, niiden oli tarkoitus olla heti ensikäteen piänemmät kuin mun aiemmin tekemät siivet




Niiden oli tarkoitus olla melko luannollisen näköiset, ja muistuttaa mun kuvitelmissa aikalailla jonkin linnun siipiä => oon melko tyytyväinen lopputulokseen


Näissä siivissä oli parempi kiinnitysjärjestelmä kuin aiemmissa. Laitoin näihin kainalolenkit (eli siivet puetaan kuin reppu selkään) ja vyötärön kohdalla on vielä yksi ylimääräinen naru, joka estää siipiä kaatumasta taaksepäin ja liikkumasta. 
= Tukevampi kiinnitys


Musta niistä tuli melko kivat loppujen lopuksi c: ainakin Camilla tykkäs niistä ja se on pääasia! 
(Huamaa kiinnitysnaru rintojen alla ja kainaloissa)

Ruskeita siipiä ennenhän mä tein valkoiset siivet!
Ne oli synttärilahja Camillalle, jota visioin salaa x) halusin antaa jotain itsetehtyä lahjaksi ja musta siivet oli hyvä idea! Ainakin ne on olleet kovassa käytössä :'D <3



Näähän on tosiaan jonkinverran ruskeita siipiä isommat, mutta todella kevyet, kuten jälkeläisensäkin!

Nää on myäs jonkinverran taivuttelua kestävät, kuten myöhemmistä valokuvista voitte huamata!


Lisäilin yksityiskohdiksi siipiin helmiä, sillä mulla oli tähän visiota jonkinlaisista pisaroista ^^ musta noi tosin näyttää ihan korallilta - joka ei sekään oo mun miälestä paha juttu!



Oon ollut näihin kanssa tosi tyytyväinen c:






Kuva ja nukke kuuluvat Camillalle!



Kuva ja nukke kuuluvat Camillalle!

Jeps, ne mahtuu menemään hyvin myös taeyangille ilman ongelmia x) näissäkin siivissä oli vyötärölle laitettava kiinnityssysteemi, mutta se toimi nepparilla. Poistin sen uudemmasta versiosta, sillä se ei ollut tarpeeksi kestävä..


Pientä koko vertailua siipien välillä..



Ylimmät siivethän mä tein aivan ensimmäisenä. Ne tuli mun itseni käyttöön x) en oikeestaan ollut viälä tualloin keksinyt minkäänlaista kiinnityshässäkkää, joten se jäi mun siivistä puuttumaan sitten kokonaan. 

Oon siksi laittanut ne toimimaan rautalangalla, joka on kuluttanut hiaman maalia tualta alhaalta - mutta ei näy mun kuvissa. 
Mun on ollut helppoa muakata rautalanka pois kuvista, joten tuskin tuun ikinä mitään oikeaa kiinnitystä noihin mun siipiin pistämäänkään..

Ne toimii mulle hyvin tollasinaan!





Siivet sopi Quinnille niin hyvin x0
Rakenteli Sabrinalle sitten uudet sarvet pannan muadossa päähän. 

Mullahan siis on ne joskus vuanna 2015 rakennetut sarvet jotka saa pinneillä kiinni päähän, mutta ne on NIIN painavat, että niiden kanssa kuvaaminen on yhtä tuskaa, kun ne vaan valuvat peruukkia pitkin u.u

Siksi tälläinen järjestely, panta on ollut tosi helppo käyttää!





Mulla kuitenkin on ollut nyt visiona, että mä toteuttaisin uudet pinneillä kiinnitettävät sarvet Sabrinalle myäskin!

Mulla on jo yksi uusi sarvihässäkkä hänelle tekeillä, mutta oon tosi hidas etenemään sen kanssa, äh
Hiljaa hyvä tulee vai mitä






Oon siis ihan tyytyväinen noihinkin, mutta välillä toi panta tossa välissä on mulle vähän liikaa unu
Siksi mun pitää nyt jatkaa taas kehitystyätä ton kanssa

Mutta eihän sitä heti voi osatakkaan kaikkee joten oon armollinen itselleni uEu


Unohdin melkein kokonaan noi toiset sarvet köh..
Kuva kuivumisvaiheesta!



Sitten maalattuna 





Noi sarvet on siinämielessä kesken, ettei niissä ole minkäänlaista kiinnitysjärjestelmää!
(Oon laiska äh)

Mun siis olis tarkotus kyllä tehä niihin sellanen, jotta saisin ne pysymään ohimolla ennemminkin ja ne olis siten käytännöllisemmät ): katotaan millon alan reippaaksi köh


Mutta!
Eiköhän lopetella tähän x) tää nyt oli tällänen







Kommentit

  1. Ah!
    Niin upeita noi sun askartelut, etenkin nuo siivet saa kyllä ihailevia huokauksia täällä aikaan.
    Tuo niin kivaa lisää hahmoihin!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit