Hengitän hartsia

 


Moi!!


Aiemman postauksen synkkyydestä nyt iloisempiin aiheisiin, nimittäin mun bjd:hin!
Tai oikeestaan vaan yhteen niistä, mun ensimmäiseen babyyn (◍•ᴗ•◍)❤

Caribia, jota kutsun yhä Deviksi vaikken tiedä miksi :'D wää!!

\\ Tän postauksen tekeminen on aloitettu KUUKAUSIA sitten, mutta päätin nyt viimein julkaista sen. Sen vuaksi tässä ei nyt mitään kuulumisia käydä läpi! //

Pidetään tää rentona ja dumpataan PALJON kuvia

Nsfw





Tää on vaan yks mun lempparikuva Devistä D; ! Eka kuvausreissu sen kanssa ulkona





Siis rakastan tota takkia äää




Esittelin mun mummulle kuvia mun bjd nukeista, kun hän halusi nähdä niitä lisää viime näkemän jälkeen..
Joten minäpä näytin, tietysti

Sitten tuli tää kuva;;




Ja hän kysyy, että; "onko nää seksikuvia"

ENKÄ VOINUT KUN HUUTAA




Sitten tuli tää kuva, ja hän totes uudelleen saman XD jouduin taas kertomaan, että ei kun ne halaa vaan 

Mutta mun vakuuttelut ei menny enää läpi kun seuraavalla swipellä kuvat oli nää;





Häpesin silmät päästäni, ehkä mä teen oman kansioni näille :"DD
Ainakin mummu tykkäs ja tais olla oikeestaan kaikista miälissään näistä "seksikuvista"

Parasta oli, että Camilla viälä viäressä vakuutteli mummulle, että joo, sellasia se kuvaa kokoajan 8))))

Niin että KIITOS



Ja just kun luulin selvinneeni siitä aiheesta, tuli viäl tää kuva.. ರ_ರ luajan kiitos en ollut viälä tolloin omistanut Valentinea.. ei luoja

KUVITELKAA

KUVITELKAA, KUN MUMMON NAAMANETEEN OLISKIN ILMESTYNYT TALLANEN;


I'm done









Mun kehno yritys ottaa yhteiskuvaa Sabsusta ja Carista, mutta ei se oikein toiminut, vaan Sabrina näytti hyvältä ಥ_ಥ





En tiiä miks, mutta tää on yks mun lemppari kuva kans! Ja viäläpä ihan "vahingossa" napattu





Pari ystäväkuvaa heistä ヾ( ͝° ͜ʖ͡°)ノ♪ söpöt!











Tää on ihan hirvee kuvadumppaus taas, mutta ketä kiinnostaa! 
Tykkään tosta yllänäkyvästä kuvasta ♪ヽ(・ˇ∀ˇ・ゞ) siihen tuli ihanaa aitouden tuntua!

Mun unelma on joskus osata kuvata mun nukkeja niin hyvin, että ihmiset luulee ensikatsomalta siinä olevan oikee ihminen <~3




Devi on kyllä on luattolapsi ♥╣[-_-]╠♥ sillä on special place mun sydämessä, sillä se oli mun eka bjd ja täyttää tosi hyvin mun kaikki kriteerit bjd nukesta!!

Atm ootan chateaulta viimevuanna tilattua kroppaa Quinnin päälle, siitä tulee huRJA
Edit: kroppa saatu


Enempää bjd juttuja mulla ei sitten ookkaan suunnitteilla enää ┐(´ー`)┌ tai siis on, mutten oo tekemässä asialle mitään vaikka pitäs!

(Mm. Valo tarvis peruukin esim)



Mut oon ihan ihastunut yhteen malliin joka olis perfect Joshiin noin naamallisesti ;_; mutta en voi nyt ostaa mitään sillä oon myynyt sialuni pankille,, toivon, että sitä on viälä myähemminkin..

(Mulla olis siis nuketus haaveissa Josh ja Phoenix joskus ❤️)

Mutta mööö!
Ei mulla nyt tähän hätään enempää, kiitos viimepostauksen kommenteista, ne oli tärkeitä ❤️❤️ 

- Jane





Kommentit

  1. Aaaaa tää oli ihana! Olipas tosi kiva nähdä enemmän kuvia Devistä (Devi näemmä jäänyt omaankin päähän tän nuken nimeks :'D Juuhhh), se on ihastuttavan realistinen nukke ja posetat ja puet sitä kyl aina tosi hyvin. Nää talvikuvat on ihan valtavan inspiroivia, ihailin kyl koko viimetalven niit joita sun instasta näki! Inspaa ihan hurjasti nää nyt ;_; (Ja saa vähän ikävöimään talvea!!) Toi takaa päin otettu, jossa näkyy Caribian jalanjäljet, on mahtava! Musta otat kyl jo nyt ilahduttavan realistisia kuvia, sun kuvakulma- ja asetteluvalinnat tukee näiden nukkejen realistisuutta hienosti

    Nauroin mummotapaukselle, ei luoja apua :DD Siinä onkin hyvä selitellä, ei hitto... (Nää the seksikuvat oli muuten ihania, taas ihastelin posetuksia!) Tää on kyllä aina tätä jos joku sukulainen haluaa nähdä jotain omia tuotoksia öäöää

    Tää postaus piristi ja inspasi c: <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit