Sinua minä en halua

 


Iso TW 

Tw kestää koko postauksen ajan. Ja ehkä mun jokaisessa hahmopostauksessa tulee olemaan tw-markit, sillä käsittelen mulle tosi henkilökohtasia aiheita - - mun blogi on toisinaan mun "päiväkirja"

(( Samaan aikaan mua jännittää tää ihan superina, mut sit oon kans et hei, ihan sama. Mulla oli hetkeni. Alan kans olla viimein siinä vaiheessa, että nään itekin mitä oli meneillään


Loppu postauksessa kans enemmän kevyempää juttua Quinnista ^^ 


Mulla on tosi monta turvallista hahmoa, jotka tekin tiiätte - ne on mulla osa jopa peräti kahden nuken muodossa (pullip-perheen nukkena ja bjd:nä) ja osa mun jatkuvan kurituksen alla piirtäessä!


Mutta haluisin esitellä myäs sellasen hahmon, jota en oo ikinä koskaan piirtänyt,, se ei oo mulla nukkena enkä mä oikeestaan koskaan hänestä puhu vaikka hän on tällaisessa muodossaan miltein yhtä vanha kuin Quinnikin hahmona. 

Neo onkin yksi keskeinen osa Quinnin nuoruutta ja pyärii edelleen isona osana kuvioissa mukana!

(Alkuperäisesti Neon hahmo on luatu joskus 2017, mutta oon muutellut sitä aika paljon vuosien aikana) joten kyse on suhteellisen vanhasta hahmosta (ب_ب)


Pari nopeaa faktaa;;

• Neolla ei ole virallisesti lajia, mutta hän tietää kaiken myrkyistä, sietää itse myrkkyjä ja on äärimmäisen kiinnostunut tutkimaan niitä,, sekä muita lajeja. Neo on oikea tietokirja mitä näihin aiheisiin tulee!

• Neo ja Quinn olivat lapsina ylimmät ystävät, kunnes erkaantuivat toisistaan lukioaikoina. Quinn vältteleekin mieluusti Neon seuraa niin paljon kuin mahdollista, ja Neo hyväksyy tilanteen. 

• Neo on Quinnia kaksi vuotta vanhempi ( ´◡‿ゝ◡`) ja vähän lyhyempi!




• Neo ei puhu, ellei ole pakko puhua. Ja kun hän puhuu, hän on hyvin harvasanainen. Mutta hän on sitäkin parempi kuuntelija <( ̄︶ ̄)>

• Tyyneyden perikuva, ei suutu koskaan vaan tyytyy tilanteisiin. Hän on jopa turhan ilmeetön, sillä kasvoilta ei pysty koskaan tulkitsemaan tunteita. Ilme ei värähdäkkään missään tilanteissa ja vaikuttaakin siltä, että kaikki tunteet ja kyky näyttää niitä on pyyhitty pois

• Uskonnollinen kasvatus,, Neo ei IKINÄ turvaudu väkivaltaan. 

• Neo ei koskaan katso silmiin, sillä kokee sen kiusallisena tai liian intiiminä. 

• Lähes poikkeuksetta kädet hupparin tai takin taskuissa, ei ikinä näkyvillä

• Neo nukkuu pääasiassa aina paljaalla lattialla, tai missä tahansa, mikä ei ole sänky.


Sitten ehkä tärkein fakta, jotta voi ymmärtää Neoa parhaiten,, 

• Neo on narkkari





*Hassu juttu muuten, näin tässä lähiaikoina unta Neosta. Se oli kaikenlisäks paha uni,, jossa Neo ensimmäisen kerran koskaan ryhty kamapäissään väkivaltaseks **

En muista, oonko nähnyt kestään mun hahmoista unta aiemmin,, joten oon hämmentynyt siitä että näin sitä nyt Neosta. Oon kuunnellut tosi paljon nyt kirjoja huumekeisseistä ja aihe kiinnostaa, joten lieneeköhän johtuvat siitä..


Musta ei oo ikinä oikein tuntunut hyvältä piirtää Neoa tai tuoda sitä esille. Mä en tiädä johtuuko se siitä, ettei se selvästikkään halua olla esillä. 

Te varmaan muistatte aiemmasta hahmopostauksesta, että mun hahmot kuvastaa mua aina jollakin tapaa,,,  mä koen ehkä, että Neo kuvaa mun vuosia 2014 - 19 parhaiten,,

Siinä on jonkinlainen linkki mun masennusvuasiin ja aikaan jolloin mä elin pitkälti vaan oman pään sisällä. Neossa on sellasta sisäistä, purkamatonta pahaa oloa jota ollaan liian väsyneitä päästään ulos. 


Mun miälestä sitä ei huamaa mun someista mitenkään, miten mulla on mennyt tms - mutta kun ajattelen mun someja ennen, mun fiilis oli ehkä sellasta suicidal depressiivistä. Kun ollaan "ihmistenilmoilla" niin elämä on parasta, mutta heti kun ovi on kiinni niin seinät kaatu



Ja mä veikkaan, että Quinn sekä Neo on syntyneet parhaiksi kavereiksi hahmoina juurikin sen takia että mun masennus ja syämishäiriö kulki pitkään myös käsikädessä keskenään. 

Vaikka Neo lähti, Quinn jäi


Mulle tulee Lil peep - angeldust biisistä miäleen aina Neo, vaikkei se ookkaan kokonaisuudessaan täysin suoraan verrannollinen

"These eyes have seen the strangest thingsPassin' by, no-one noticed my angel wingsGettin' high 'cause my life don't mean shit to meAsk me why, I might sing you a symphony"


Neo on mun inhokkihahmo, mutta ansaitsee oman lukunsa sillä ei itse varsinaisesti tajua ongelmaansa eikä ole suaranaisesti syypää mun mielipiteeseen ┐(´д`)┌

Siinä missä Quinn on tuntunut tuavan mulle lohtua ja vertaistukea (niin hyvässä kuin pahassa), Neo on tuntunut ennemminkin taakalta. 




Pieni pätkä noista kahdesta Nawan näkökulmasta, jotta niiden suhdetta olisi helpompi ymmärtää (Nawa on Neon apuolento ja ystävä);;


Ne katsovat toisiaan tyhjyys silmissään. Kumpikaan ei puhu eikä viito mitään käsillään.

Niin on usein. Quinn sanoo vihaavansa Neoa, mutta palaa jokakerta takaisin. He eivät koskaan kuitenkaan tee mitään yhdessä. Kumpikaan ei halua puhua, eikä hakeudu lähelle. Jokin köysi sitoo heitä kuitenkin yhteen.

Joskus minusta tuntuu, että heillä on tapa kommunikoida, jota minä en ymmärrä. Jota kukaan ei näe. Eikä ole tarkoituskaan. 

Toisen läsnäolo näyttää riittävän. 

Riittää, vaikkei siitä tule parempi mieli. Olo ei helpota. Toisinaan mörkö lähtee vihaisempana kuin oli tullut. Uupuneempana.

Parin tunnin jälkeen Quinn on saanut haluamansa ja hän tuhahtaa. Ärähtää jopa. Käskee Neon tehdä välillä jotakin järkevää, hankkia elämän. Ovi pamahtaa ja painajainen on poissa. Neo ei pahoita mieltään, hän tuntee vanhan ystävänsä. 

Tai jos pahoittaakin, sitä ei ole kenenkään lupa nähdä saati tietää. Enkä minä tiedä. 



Neolla on aina taskussaan, tai ylipäätänsä mukanaan kolme pistosruiskua. Ei toki itseään varten, vaan varmuuden vuoksi;

Yksi tainnuttava, yksi lamaannuttava ja yksi tappava.



Välikuva Quinnista


Mulla ei oo ikinä ollut täysin vesiselvää mielikuvaa siitä, miltä Neo näyttää. Vaan sumusia kuvia siitä. 

Tiiän, että hällä on tummat hiukset, mutta en aina oo varma minkä mittaset ne millonkin on. En oo varma, minkä rakenteinen vartalo hällä on, mutta harmaa se on ehdottomasti. 

Ainoo ulkonäöllinen piirre mikä ei ikinä hässä muutu, on, että mulla ja hällä on samat silmät.


Neoa katsotaan harson läpi


Toisinkuin sitten Quinn, joka on aina ollut selvänä mun päässä - - atm Quinnin hahmolle (iäkkäämpi versio) kuuluu pidemmät hiukset! Siili on noin 19vuatiaan Quinnin juttu


Seuraavat kolme kuvaa @sestraluna :n piirtämiä Quinnista;





Lommoposket on aina valid Quinnilla 🙏🏻

Ainiin,, Quinnin hahmolle ei enää näinä päivinä kuulu myäskään kulmakarvoja \∆/



Viälä mun piirustus Quinnista lyhyemmällä hiusmallilla,,




Tää piirustus on jäänyt mulla aivan kesken,, saa nähdä saatanko sitä koskaan loppuunkaan - mutta siinä Quinn hulluimmillaan



Pitäis ehkä piirrellä Quinnia enemmän itekin ihan normaaleissa oloissaan, mutta jotenkin aina piirtelen siitä enemmän painajaismaisempia versioita


Vaikka aiemmin sanoin, etten oo nähnyt muistaakseni kenestäkään muusta unia,, niin jonkintakia aina kun nään pahaa unta, ajattelen että Quinn kävi

Koin myäs tänävuanna mun ensimmäisen unihalvauksen ikinä, ja voin sanoa että se oli hirvee - se oli myäs ensimmäinen yä, jolloin nukuin selälläni. En ikinä pysty nukkumaan selälläni. Sen yän jälkeen oon nukkunut lähes pelkästään selälläni joka yä, eikä mulla oo mitään halua miks tai miten vaikka vannotin, etten enää ikinä

Myäs sillon musta tuntu, että ehkä Quinn kävi,,
VAIKKA Quinnin tulevaisuuden pojan Rigelin, laji on virallisesti itse unihalvaus
Taitaa koko perhe piinata mua



Quinnin bjd versio (keskeneräinen tho)

Oon ollut paljon enemmän innoissani nyt tästä bjd-versiosta kuin taeyang,, sillä se taeyangkroppa ei vastaa yhtään Quinnin hahmoa

Oikeesti en malta oottaa et saan ton blushatuksi loppuun ja päivitettyä vähän faceupia 🖤🌙



Oon yrittänyt saada tätä postausta jo niin monta kuukautta kasaan, etten enää ees rehellisesti tiädä, miks lähin tätä tekemään

Aina sillontällön aamuratikassa lisäillyt jonkun lauseen ja toivonut, että tästä viälä jotain tulee - mutta vaikee tehdä postausta mistään mitä ei konkreettisesti ole missään muadossa // eikä ehkä edes selvästi mun päässäkään, ainakaan ulkoisesti

Mutta no, tulipahan selitettyä taas sekavasti mitä pää ulos syätti,, *ainakin tässä on itelleni myähempää tarkastelua varten miätittävää jos ei muut lue*

Enspostaukseen!


Kommentit

  1. Arvostan ihan älyttömän paljon sitä, että kirjoitat näistä asioista blogiin!
    Itekin oon vasta tänä syksynä kuvatarinan myötä ruvennut avaamaan omaa syömishäiriötaustaa nukkepuolella, just niin kuin tuolla jossain postauksen alussa totesit niin nukkesomeista on tosi vaikea nähdä, miten sillä tilin takana olevalla ihmisellä oikeasti menee, jos se ei siitä itse kerro.

    Neon ja Quinnin kytkös kuulostaa raskaalta, mutta jotenkin tosi hienoa, että voit kuvata sitä hahmojen kautta.

    Tykkään noista tän postauksen piirrustuksista tosi paljon, etenkin toi keskeneräinen Quinnista on upea, niin hienosti kuvattu tollasta miten toinen hahmo saa valtaansa (?)
    Kiitos että puhut näistä jutuista jännityksestä huolimatta ja niin hienoa, että oot semmosessa vaiheessa että voit katsoa taaksepäin ja jotenkin ymmärtää sitä! Sairaudet tuppaa valehtelemaan ja glorifioimaan tilanteita, ne on hienoja hetkiä kun tajuaa miten syvällä jossain pimeydessä oli, ja nykyään on jossain valoisammassa paikassa.

    Halaus ja lempeyttä sinne! <3

    VastaaPoista
  2. Huuuh, täähän oli...no postaus? Luettavaa kerrakseen, niin monella tapaa tunnerikasta.

    Etenkin näin ihmisenä, joka on seurannu tätä kaikkea vierestä enkä oo oikein pystynyt tekemään asialle muutakuin olemaan sun tukena -> on ihan hel*etin helpottavaa ja kunnioitusta nostattavaa lukea tätä nyt. Ja että sä vihdoin alat pääsemään parempaan suuntaan, sekä ymmärtämään millasta se on oikeesti ollu. I'm proud of you darling.♡

    Oon kans tosi kiitollinen, että oot viimein myös hyväksynyt sen että Neo on ollu osa sua, ja sen olemassaolo ei ole mikään häpeäpilkku. Se on, kuten myös masennus, sellasta jota täytyy ensin ymmärtää ennenkuin sitä pystyy millään tapaa auttamaan ja lähteä korjaamaan itse.

    Oli kans ilahduttava nähdä tässä postauksessa munki piirrustuksia vaikka mä yllätyin siitä XD kiljun wää

    Oot pus♡

    VastaaPoista
  3. Arvostan aina sikana tällasia omakohtaisia postauksia! Osaat rakentaa tällasia postauksia tosi hyvin, ja musta on aina hieno asia et pystyy sanottaan isojakin asioita tällaseen muotoon. Hahmot on nii uskomattoman tärkeitä <3 On tosi hieno huomata et oot Neon kautta voinut hahmottaa näitä asioita sun elämässä, vaik itse hahmo onkin ollut raskas. Ihan hemmetin hieno juttu :( <3 Arvostan! Niinku arvostan myös aiempia henkilökohtasempia hahmopostauksia

    Tykkäsin kovin tuosta tekstinpätkästä, musta on aina tosi mielenkiintoista kun kerrotaan hahmoista joidenkin toisten perspektiivistä! Se tuo hienosti kaikkia pikkuyksityiskohtia ilmi, jotka jäis muutoin piiloon jos vinkkelinä ois hahmo itse. Muutenkin Neo on persoonana kiinnostava, ja näitä sun hahmopostauksia on aina kiva lukea!

    Tosi kiva kans nähdä näitä Quinn-piirroksia tässä ohessa, näissä on mieletön lataus kaikissa! Quinnin BJD-versio on kans NIIN ihana, honestly olin erittäin impressed niistä sun instassa nähdyistä käsiblushauksista. VAU. En malta oottaa milt Quinnin hartsiversio näyttää sit lopullisessa muodossaan, toi DC:n kropake on ihan uskomattoman hyvä sille kaulajointteineen ja kaikkineen!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit