Miittingit

 


Oon viimeks kirjotellut tätä postausta vuas sitten huhtikuussa, jotenvois olla korkee aika julkastakin tää nyt! Tai en tee sitä ikinä 

Edit;; sori tää on vaan tällänen kuvaoksennus, menin jossain vaiheessa sekasin laskuissa






En tiedä miksi ja mikä päähänpisto tää oli ylipäätänsä, mutta löysin kamalasti vanhoja miittikuvia kuluneilta vuosilta ja päätin, että on hyvä idea tunkea ne kaikki samaan postaukseen ja julkasta 8D 
Etenkin kun suurimasta osasta on oikeesti jo ainakin viis vuatta! 

Ja mua vähän hävettää se, minkä näkösinä oon viänyt mun nukkeja miitteihin.. apua

Tässä ei kuitenkaan todellakaan oo kaikki miitit, missä oon käynyt! Tässä on vaan muutama, joita vois olla musta hauska muistella :"D Näin omaks iloks, ja ehkä joku tunnistaa omia nukkejaan tai tuttujen tai kavereiden nukkeja tuolta seasta kanssa 8)


Tää oli yks ensimmäisiä miittejä joissa taisin käydä.. Tää pidettiin tullintorilla! (siällä rappusten alla, missä oli maailman rumin valaistus)


oikeesta reunassa on Windyn Emily ja Mystic ;-; oi niitä
Nykyäänhän "Mystic" (pullip galene) asuu mun luana!

EDIT; Eipä asu enää






Muistan kuinka ihastunut olin noihin vaaleanpunaisiin hiuksiin tolla pullipilla ;o; se oli musta niiiin hiano! ja on toki yhä D; äh




Ensimmäinen bjd(?) jonka koskaan näin livenä!
Ihan parasta muuten, mulla ei ollut tuolta miitistä omista nukeista kuvia ollenkaan :"D no, jokatapauksessa mulla oli mukana Elo, Izzie ja Josh!

Jos ootte tarkkoja, näätte ton bjd;n takana Elowynin ja Izzien päitä vähän (valkoinen ja vaaleenpunanen peruukki!)


Toinen miitti:


Windyn Cedric! Niillä oli juttua Joshin kanssa..
(Joshilla ei ollut varsinaista hahmoa tässä vaiheessa vielä)


Tähän miittiin mennessä olin jo tutustunut useampaankin nukkeilijaan, osaan esimerkiksi Windyn kautta ja osaan yhden jo kuolleen nukkeryhhmän kautta!


Mukana mulla oli Maila ja Nooa (vasemmanpuoliset nuket)



@clairdelunedolls käyttäjän nukkeja!
Amelia oli musta aina niin cool u^u (viimeinen tapaus oikeassa reunassa)




Hallan nuket keskellä!


Iidan kolmikko keskellä, sarvipää Olivesta alkaen x)) Mä aina katoin hänen nukkejaan ja kuviaan kauheesti ylöspäin! Iidalla oli hianoin kokoelma D; !














Ankkurin Akuma! (ja mun derp Nooa..)



Sitten tungin Mailan Iidan komistuksen luo..


Mutta ne ei tykännytkään toisistaan):





Huamaako ehkä, että mulla on vaan noista kyseistä tapauksista miljoona kuva ლ(・﹏・ლ)


Muistan kun menin kysymään ton nuken omistajalta, onks tää merl
kun en kekinut muuta puhuttavaa ja meillä oli kiusallinen hiljaisuus..

mutta nukke oli kyllä söpö!








Kolmas miitti::


Mun Josh ja Windyn Cedric!
Mähän sanoin että tullintorilla oli huano valaistus? Ootteko ikinä nähneet siperian valoja -.-








Alarivissä mun ja Windyn nuket! (vasen ja oikee reuna mun)




Neljäs miitti::


Tullintorin yläkerrassa on paras valo,
mutta siellä ei saanut miittailla ):


Iidan upeudet taas ;-;



Windyn Mystic ja mun Terry!



Mitsumarun dalit!


Takarivissä lisää clairdelunedollsin nukkeja 8)
Edessä olevan sepiankin tunnistan, mutta en kuollaksenikaan muista nyt käyttäjää u.u (jos sellaista enää edes on)




@naviljia :n kaksi nukkea, ja Ankkurin kolme nukkea!


!!






Mun Nooa ja Windyn Mei!



Windyn uusi taekin!




Viides miitti::



Karoliinan suloinen tapaus c:


Hallan nukke tässä ja alla!



Iidan!!






Tunnistan, mutta en muista nimeä u.u äh
näitä oli ihana seurata instasta aikanaan!



Hän oli niin söpö D:



@clairdelunedolls









Seuraan blogia, mutta instagramista mulla ei ole tiatoakaan ^^' ääh




Iidan komistus taas c:



Musta tää on kovin veikeä!













Mahtaakohan tää olla @eves.dolls :in Flavia..? :D








Ihanin peruukki!









Kuudes miitti::





Tarviiko Iidan nukkeja taas erikseen edes esitellä :'D






En muista enää käyttäjää, kun hän on lopettanut ja poistanut tietääkseni instansa :-: mutta tää oli yks mun suurin inspiroija blogien kanssa ja muutenkin! 
Muistan vaan Usvan nimen ):

(Ja omistaja taisi olla Jutta?)





@nukkemuori :n 



Nää muut taisivatkin olla Nooran D: ja mua itkettää kuinka hyvältä häne Wati näytti!













Seitsemäs miitti::


Siperia jjee



Ankkurin Lux!



Kahdeksas miitti::


Mun ensimmäinen miitti sanomatalolla!
Menin sinne käytännössä niillä periaattein, etten tuntenut ketään - yksikseni siis :"D



Mutta mulla on jäänyt hyvä mieli siitä reissusta, pyäriskelin siällä tovin esimerkiksi (taas) tämän nuken omistajan kanssa! (kaksi alla näkyvää nukkea myös hänen!)
;uu;;



Terrykin tykkäsi x)


Olikohan toi isul muuten nimeltään Tarrant.. :D?


Ostin ton kokismekon silloin häneltä! Muistan, että ihastelin sitä, ja sitten hän päätyikin myymään sen mulle :"D




















Muistan noidenkin kahden nuken omistajan,, seurasin häntä instassa ja vaihdeltiin paljon kommentteja, mutta hänkin lopetti sitten nukkeilun ):







Vitsit,, joku rose(?) Käyttäjä nimi tolla tais olla D; en muista yhtään paremmin,,
Mutta hengasin myäs hänen kanssa miitissä ja tykkäsin kuvista sekä nukeista hirveesti silloin!








Toi reppu ei ollut mun ): mun nukke lainas sitä äskettäin mainitsemaltani henkilöltä,,
Hän myäs myi mulle yhdet mun nukkejen edelleenkin parhaat verkkosukkikset!

Muistan ku hän vaan sano, että myy ne mulle 2€ kun ne on niin mun nukkejen tyyliset:'D <33



Miitti jotain???





Taas vähän siperian miittiä,, Ankkurin Akuma^










Joku conimiitti


Nooran nuket! Edessä yksi ja takana Jeff :P oranssitukkainen kuului mulle..






Iidan!



Hallan!
Hän taisi julkastakkin tän kuvan joskus instaansa:'D mulla oli tapana lähettää aina miittikuvat silloiseen waryhmään~

Ihan uusimpia miittejä en viitsi tänne keräillä :'D niitä näkee viälä lueskella joistakin mun aiemmista postauksista,,
Tää oli nyt tällänen, oijoi noita aikoja


Näkykö tuttuja?





Kommentit

  1. nyt oli nostalginen postaus! :D hauskaa että jaksoit tehdä, oli tosi hauska! en ollu ees muistanu et nää tän ajan nukkejen ulkonäöt oli tällasia 😂❤ ihanii noi kaikki kirkkaat peruukit yms, tollasii ei paljoo enää nääkkään 😂 en muista tyyliin mitään noista nukeista paitsi allin ja silveryn nukkeja vilahti tuolla :D vähän surullista miten moni noistakin mitä tässä postauksessa on on varmaan lopettanut

    onko teiltä molemmilta nukkeprofiilit muuten katsottavissa jo? nukkeprofiilit 1. kohdassa näkyy mutta 2. kohdassa ei vielä :( en tiiä oliko tarkotuksella

    hyvänmielen postaus, tällasii lisää! ❤

    VastaaPoista
  2. Ompa hauskaa kuulla! Nostalgiaisa postauksia on aina itsestä hauska lukea:'D

    Niinpä! Nuket tuntu kyllä olevan ihan eri luakkaa ennenvanhaan,, ihania XD ❤️
    Oonnkyllä samoilla linjoilla, että taitaa olla ainakin 80% jo lopettaneita. Ainakin noista joita itse tunsin nimeltä, niin taitavat kaikki olla ): harmi

    Eemi ei oo viälä saanyt aikaseks tehdä omista nukeistaan profiileita 2 sivulle! Koitan kyllä saada sen siitä innostumaan viälä 😤

    Kiitosi tosi paljon kommentista! ^=^

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit