Nuutukaisia

 


Öö heimoihei

...

...

..
.


Sitten päästään mun yhden uusimman tulokkaan pariin, nimittäin Kodan!
Tuntuu, että siitä on hirveen pitkä aika kun viimeks esittelin uuden pullipin täällä blogissa, mutta nyt esittelen peräti kaks c:<

Nimen annoin mun yhen ihan lemppari disneyleffan mukaan - karhuveljeni Koda

Jaksan kattoo sen vaikka jokapäivä, se on niin ihana - ja siinä on mun yhtiä ihan lempi leffabiisejä kanssa (+aina mua itkettää help))

Ja se tuntu nyt tosi hyvältä







Tosta mekosta ^ ihan super kiitos Empulle ;+; se on ollut lifechanger mun kuviin

En tiännyt tarvitsevani sitä ennenkuin sain sen aaaaa



Also kiitos kans ton mekon lainaamisesta mulle ^ se on ollut kanssa tosi käytännöllinen ja sopinut moneen ಥ⁠_⁠ಥ (oon kauhee pummi)



Koda on ollut yleisesti hirveen kuvauksellinen eikä se oo tuattanu mulle viälä mitään pettymyksiä,, tykkään ihan superisti sen lookista myäs



((Sanonks taas et toi villatakkiki on empun?? Siis varautukaa siihe et kaikki mun nukkejen pääl on tyylii sen koska se saa sen nuket näyttään paremmalta niin ehk mun aivot sanoo et se johtuu noist vaatteist niin pöllin ne))


Mul oli tosi hauskaa ton idean kans mut aiettä ku se toteutus oli taas persiist
Mut wou mun eka oma asu täs postaukses XDD


Mul on vähän epämukava suhde vihreisiin kuviin, en yhtään lämpee niille enkä tykkää niistä

Mun nuket ei vaan tunnu näyttävän yhtään hyvält vihreetä vasten, joten välttelen sitä ku ruttoo

Mutta TOMMONEN tuli kummiski otettua,, enkä mä ainkaan vihaa sitä





Mun toinen uutukainen 🥺 Räähkä!
Hän tuli jo ennen Kodaa tänne,, mutta mulla on viälä vähän etsiskelyvaihe häne kanssaan

En oo ihan varma millasiin kuviin hän sopii + oon epävarma peruukista!! Oon nyt kokeillut vähän erityylisiä kuvia,,

No enivei,,
Häne nimi tuli monsterit oy - elokuvasta mun lempihahmosta \0/


Editskills level 100

Mut siis siin oli vihreistä vihrein tausta ja se oli kamaluutta ja rakastan siniviolettipinkkimustaa värimaailmaa joten siitä tuli nyt tollanen sekasorto

Aijoo,,
Hauskaa taas mut toi mekko (ja sarvet) on Empun :DDDDD) Ja tajusin just et mun kanttis ennemmin sanoo aina erikseen sillon ku joku on mun 

Mutta ehkä vaan sanon nyt että KIITOS KUN SAAN LAINATA HIANOJA VAATTEITA 
noin, nyt en enää mainitse niistä erikseen




Olisin halunnut ottaa kuvan noilla vaatteilla ihan eri paikassa ja fiiliksissä, mutta yllättäen löysin itseni sen kanssa rannalta

Like, onks mul mitää nukkee joka ei ois käyny vedes dippaantumas?
Dunno

Teen aina mun kaikille nukelle kastajaiset viimeistään jossain vaiheessa niiden elinkaarta



Täst kuvast tuli heti mun yks suasikkeja Räähkäst <: tollanen vihreys on mulle fine (jos se on vettä tai levää tai jotain muuta eliöityvää)

Aijoo, me muuten väitellään onks noi mekot vihreitä vai harmaita, kun mun miälestä ne on ihan selvästi vihreet

Meen hautaan tän asian kans, et saa mua muuttaa mun miält



Sit sain nukeille uuden peruukin 🥺🖤
Ja se on käyny vuarollaan aika useessaki kuvassa millon kenenki päässä!

Joten myäs Räähkä pääs testaan sitä ja AIETTÄ se oli hyvä. Oon niin madmaxin ku mul ei oo jotain 100kpl noita

Ton peruukin värit oli tismalleen Räkiksen kulmien väriset joten houkutus jättää se sille oli aika isooo (sen siis on tarkotus olla Tabin kokopäivänen peruukki)


Sit mun vaikeesuhteinen kuva,,
En oo viälä osannut päättää tykkäänkö tästä sikana vai inhoonko superina 

Mutta eniveis,,
Pitää tehä taas vähän EDITTEJÄ mun aiempiin sanomisiin;;

Toi peruukki jää nyt semiofficially Räähkälle,, koska Tabi sai oman 🥺 (vaikka mä tiiän jo nyt et Tabii tullaan edelleen näkeen sadalla eri peruukilla jatkossakin))



Ja sit hei
Pullip henrin stockit joita en tiänny koskaan tulevani ees käyttään mut jotka on silti ollu jo kolmella eri nukella kuvauksissa ヘ⁠(⁠。⁠□⁠°⁠)⁠ヘ

Oon ihastunu
(Toi alushame on everything)


Ja se piänihattu on maailman hirvein mutta käytin sitä silti jo useemman kerran kun Ems kannusti siihen




HÄN ON MUN OIKEE **UUSIN** NUKKE
Hän on Sirppisiipi <: 
Mutta me laiskat kutsutaan häntä Sirkaks~

Pullip henri jolta noi stockitkin tulivat <:<
Adoptoitu @roseaccursed :ilta instasta!! 🖤


(Mekko on emskun tekemä<333 mutta siis mun oma,, ihan vaan propsailen - ne on nostanut mun intoo ihan sikanaa))




Hän oli upea piäni nyytti jo tullessaan<3

Vähän epäilytti ton lookin tuhoominen, kun se oli niin ihana,, mutta en tykkää stiilaa kenenkään luamii lookkei vaikka se oliskin okei myyjille!!
Plus mulle tulee joteki itel sellane olo, ettei se nukke oo tai tuu koskaa olee mun jossein mee ite räpeltään jotain sille

Silmät ainakin toistaseksi pidin hällä,, mutta luultavasti viälä pohdin lookkia lisää tässä ajankanssa niinkuin kävi Räähkänki kans



Muttajoo, sellasta
Hänestä jäi hyvä meininki ton kuvausreissun jäljiltä,, täytyy viälä vähän kattoo et miten ton lookin kans käy

En kuitenkaan oo nimittäin niin varma, onko se niin 110% mun tyylinen noin - mutta kyllä mä varmasti jotain keksin,, ainakin nyt kun into on viälä sen verran korkeella nukkeilun suhteen x)


Eniveis hänestä tuli Sirppisiipi <:
Kutsukaamme häntä tuttavallisemmin Sirkaksi




Noi kukat on unelmapaikka kuvata,, muttakun en saanut yhtäkään hyvää kuvaa niissä mistään nukesta - tai siis sillälailla hyvää et saisin siitä ite jotain fiiliksiä


Paitsi että hei,,
Me vähän edistyttiin lookin kanssa jonki suuntaan ja nyt alan jo tunnistaa nukkee enemmän omakseni!! Mulla on siis ollut jo pitkäään haavena nukke, jolla olis sarvet silmientilalla (niinku mun msp hahmolla on ollut jo vuasia)

En oo kuitenkaan viäläkään ihan 100pros tyytyväinen, niin kattelen vähän mitä nyt seuraavaks tapahtuu, ehkä peruukki tulee viälä muuttuun kentiäs?



Faktahan nyt on se, että elän 200% mun bjd maailmas ja omis pilvilinnoissani niiden kans,, ja pullipit unohtu hetkeks taas viälä pavunvarren juurelle

Jotenki mulla aina käy niin,, et ku mun into nukkeiluun ylipäänsä palaa ni eka leveli on pullipit, ja sit ku mun innostus pursuaa yli niin oon vaan kiinni bjdjutuissa

En muista millon olin viimeks näin ilonen nukeista,, mut en haluu täältä pois

Heippa














Kommentit

  1. Oi tää oli ihana!! Oli tosi virkistävää kattella paljon kuvia kerralla c: Oon ihan superilonen siitä, että oot nyt hommannut uusia nukkeja ja kuvaillut niitä! Nostattaa omaa intoakin niin paljon 💛 Ja ylipäätään siis ihan parasta että sulla on ollut nukkeintoa c: Sitä aina sinne toivon!

    Kaikki uudet tapaukset on olleet niin ihania ja tosi sun tyylisiä! Noi Kodan ekat kuvat on kyl yksiä suosikeita sulta ikinä, toi HARMAA(!) mekko sopii niin hyvin ympäristöönsä ja myös Kodalle! c: Oot kyl ehtiny loihtia Kodasta vaikka mitä! Ihastuin tohon vihreeseen kuvaan kans kovasti ùwú Ihana asettelu! Räähkästä ja Sirkasta kans upeita kaikki, voisin kehuu kaikkii erikseenki :'D Toi kokomusta asu Räähkällä herätti mussa valtavaa ihastusta jo instastooris sillon!

    Sanon viel kerran et ihanaa kun inspailee :> Innol ootan mitä kaikkee keksit nyt tehdä sun BJD-poppoon kanssa, parasta et ne tuntuu hyvältä 💛 Se on tärkeintä!

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi paljon upeita nukkeja ja kuvia ❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit