Aivan tavallinen postaus




Moikka! Pitkästä(?) aikaa taas täällä:'D

Näin vaihtelun vuaksi päätin tehdä lopultakin taas ihan tavallisen postauksen, johon oon keräillyt kuvia joita oon viimeaikoina julkassut mm. Instan pualelle - ei, kaikki täällä näkyvät kuvat eivät ole olleet esillä instassa ^^ eli mukana on myäs sellaisia kuvia joita en ole mihinkään muualle pistänyt, enkä aiokkaan pistää!



Mun nukkejen kanssa on taas vaihteeksi tapahtunut vähän kaikenlaista, kuten, että sain synttärilahjaksi mun iihanalta tyttöystävältä (<- klikkaamalla pääsette hänen blogiinsa) ja hassulta pikkusiskolta nuken! 
Jonka ristin sitten Harmonyksi, aka Harmiksi:D malliltaan nukke on pullip laura, johon yhtäkkiä tykästyin, paljonkin aiemmin sitä välteltyäni!





Hetken ehdin jo kuvitella saaneeni vihdoin söpön nuken joukkooni,jolle olisi mahdollista pukea mun kaikki vaaleenpunaset nuken vaatteet ja söpöt jutut:'D mutta pian peruukin vaihdon myätä Harmikin muuttui.. 


Nimittäin samallaiseksi kun mun muutkin nuket:'d en näköjään pysty yhtään pääsemään irti vanhoista huanoista tavoista,mun jokasesta nukesta tulee joko hirveitä synkkiksiä tai sellasia ilopillereitä ettei niillekkään oikeen vaaleenpunanen sovi,vaam on oltava kaiken maailman värit päällä!



Niinkuin esimerkiksi Amppari:') Onneksi pidän siitä silti<33



Sen lisäksi, että oon kotiuttanut tänne Harmonyn, niin oon lähettänyt Saksan kokonaan uuteen kotiin! Olin jo pitempään miettinyt nuken myymistä (jo ennen kuin menin customoimaan nuken naamaa) mutta Saksa ei alkanut muutostenkaan jälkeen lopulta inspaamaan yhtään enempää, niin päätin että tytön on aika lähteä parempaan kotiin ^^ ja oon tosi tyytyväinen, vaikka Saksa olikin oikein suloinen tapaus


No, mitä Saksan kuvatarinalle ja hahmolle tapahtuu? Yksinkertaisesti kuvatarina jää ennalleen, mutta vaihdan nukkea Saksan hahmon tilalle ^^ eli nykyään Saksan hahmon roolin on vienyt äskettäin esitelty Harmony (tosin tulen muuttamaan profiilia hieman Harmin ulkonäölle sopivammaksi!) 
Ainakin itse koen, että Harmony tulee olemaan sopivampi hahmo tarinaan ja Elowynin sisarpuoleksi:D



Ja vaikka vasta Saksa lähtikin perheestä, niin olen myös alkanut miettimään Mailan myymistä. Mailaa en toki laittaisi julkisesti myyntiin, vaan Camilla oli jo lupautunut ostaman hänet jos koskaan päädyn tyttöä myymään eteenpäin! Enpä mä varmastikkaan muille sitä edes uskaltaisi antaakkaan, mulla on kuitenkin jo melkoinen tunneside nukkeen >< ja Camillan huostassa saisin jatkossakin ihastella nukkea!



Siitäkin hualimatta, että Maila on aina ollut äärimmäisen rakas nukke ja miellyttävä faceupiltaan, niin on se myös istunut hyllyllä pitkiä ajanjaksoja putkeen koskemattomana. Nytkään en edes muista milloin olisin viimeksi katsonutkaan nukkeen päin! ehkä se on syy näille ikivanhoille julkaisuille Mailasta
Mun nyt täytyy vielä miettiä asiaa jonkin aikaa Mailan suhteen ja koittaa jotain




Ainakin Maila päätyisi hyviin käsiin ;) get it? kuvassa on Camillan käsi ja myisin sen Camillalle! :"DD ahaha






Muutakin on kyllä tapahtunut mun nukkejen joukossa, nimittäin onnistuin lopultakin tilaamaan Elowynille kokonaan uuden peruukin ja hankkimaan uudet silmät! Joten lopultakin sain innon nousemaan Eloon taas joksikin aikaa:"DD Elowyn ja Josh ovat olleet myös varsinainen kuvauspari ja oonkin ollut nyt tosi tyytyväinen näihin kahteen kuvaan ^^


Ehkä Elowynin on aika pysyä tässä alkuperäisessä lookissaan, jonka valitsin hänelle jo vuanna 2015! Valkoinen peruukki ja tismalleen samat siniset silmät;D ei olis koskaan pitänyt lähteäkään siitä lookista mihinkään!




Myös Terry on löytänyt lopullisen lookkinsa viämällä alunperin Teenalle tarkoitetun peruukin ja pullip Elisabethin stocksilmät! Nyt voin sanoa olevani todella tyytyväinen myös häneen ;) vaikkei Terry ole koskaan mikään varsinainen ongelma ollutkaan..



Shippikuvaa!! Oon ihan hirveen huano vastaavien kuvien otossa, mutta onneksi Camillan Minni ja mun Maanantai ovat oiva pari kuvailtavaksi ;) Vaikken ole nyt viimeaikoina ollut kauhean kiinnostunut Manden kuvaamisesta :-: lieneekö peruukki syynä tähän



Ja toinen vähän vanhempi shippailukuva noista kahdesta ;-) ajatus oli hyvä, mutta taas jälleen joku juttu ei vaan toimi, minkä takia en oo tätä(kään) kuvaa päässyt instaan pistämään! No, ainakin voitte sitä katsella täältä D:



Ja palaillaan sitten seuraavaksi ihan talveen saakka tänkin kuvan kanssa:'D tän kuvan mä menin ottamaan ihan vartavasten kilalan järjestämää kuvakisaa varten ^^ ja pääsin sillä kolmannelle sijalle! 
Enpä olis uskonut voittavani tälläsellä jopa 30euron lahjakortin D: hui!

edllisenä vuanna tulin kilalan joulukalenterikuvakisassa 24sijalle:D enpä ihmettelekkään, en ehtinyt ottamaan jouluista kuvaa niin piti osallistua vanhalla kuvalla >_< tällöin palkintona taisi olla 10euron lahjakortti!



Tän kuvan idea oli hyvä,tai siis se oli mun miälestä hyvä! Mutta toteutus tökki, enkä oo ees aivan varma mistä kohasta tässä kuvassa mä en pidä:/ ehkä se on Mailan peruukki ja naama:'DD niissä ainakin olis parannettavaa jos jossain.. hmh



Tapahtui kanssa pianoinen ihme sen kanssa, että sain aikaiseksi jopa julkaista kuvan Joshista itsekseen! Sain hankittua miakkoselle aika pitkän aikaa sitten taeyang MJ:n stockvaatteet, jolloin into häneen nousi huamattavasti ^^
Mutta nykyään Josh on kokenut myös melkeisen muutoksen ulkonäössään, nimittäin pistin pojalle uudet silmät:D! Enkä tiädä miten Josh onnistuu näyttämään eri silmilläkin niin paljon käärmeeltä o.O



Martha on yhä tismalleen samanlainen kuin aina ^^ oon niin tykästynyt tohon lookkiin, että mitäpä sitä sitten muuttamaan! Ja voitteko uskoa, että otin Marthan jopa miittiin mukaan, voi että kun neiti erottui joukosta isolla elisabethin stockmekolla (vaikka naamallakin taisi olla osaa asiaan) Pitäis kuvata häntä huamattavasti enemmän ene



Surku on ollut myäs tosi helppo lapsi! Sillä on pysynyt sama lookki jo hyvän aikaa enkä näe tarvettakaan mennä sitä muuttelemaan x) Oon kuvaillut tyttöä muutenkin hirveen paljon nyt kesän aikana (tai ainakin se on siltä tuntunut) vaikka nää seuraavat kuvat ovatkin talvelta!




Onnistuin jotenkin ihmeellisesti HUKKAAMAAN Surkun toisen kengän pohjallisen tolla alemmalla kuvausreissulla o.Ö enkä tiädä miten ihmeessä se on mahdollista, niin vain kävi ja se vähän *itkettää* toisaalta oon käyttänyt niitä siitäkin hualimatta ihan hyvillä miälin u.u 


Leslikin on onnellisesti pysynyt nyt tässä jälkimmäisessä lookissaan ^^ oon sitäkin kanniskellut Tallinnaan asti ja kuvaillut hirveesti, suurimmalta osalta ajasta Lesli on ollut myäs mun ehdoton lellikkilapsi:"D vaikka en nyt tähän muita kuvia pistäkkään näiden kahden lisäksi eUe



Violet sai uuden peruukin, ja tän kuvan peruukki muutti Camillan luakse:") mutta uudesta lookista saattekin viälä odotella kuvaa - sillä mula on viälä uudet silmät kokonaan hankkimatta D: enkä tiädä yhtään milloin saan ne tilatuksi, oon välillä vähän laiska saamaan mitään aikaiseksi :d




Teenakaan ei sitten loppujenlopuksi tämännäköiseksi jäänyt
Pistin hänelle oman stockperuukin takaisin:"D ehkä se on nyt jonkin aikaa ainakin paras vaihtoehto - vaikka toi sininen peruukkikin oli hauska piristys mun muuten niin värittömiin nukkeihin!




Isoin muutos kuitenkin varmaan mun nukke hyllyllä Harmonyn saapumisen jälkeen on ollut se, että tänne saapui Pullip china china ^^ jolle pistin nimeksi Anastasia! Tosi hurmaava ja kuvauksellinen tapaus, en oo nyt muita kuvaillutkaan kun sitä XD jopa Lesli sai mennä takaisin hyllylle istuskelemaan ja Anastasia tuli korvaamaan - oon ihan super ilonen hänestä! Anastasian tulo on myös viimeisin asia mitä mun hyllyllä on muuttunut 



Ennenkuin lopetetaan tää postaus, niin tosta Ampparin mekosta nyt vaan sen verran, että se on täydellinen, eikä ainoastaan täydellinen Ampparille, vaan muutenkin! Se on aivan ihanan mallinen ja näköinen >u< ja siitä saan taas tottakai kiittää rakasta Camillaa<<3


Toivotaan, että seuraava postaus ehtii tulemaan ennen traconin postausta:D mutta en nyt mee mitään lupailemaan. Nyt kun on vähän päivitelty sitä mitä mun nukeille on tapahtunut viimeaikoina niin on mun aika sanoa tältäosaa heipat ^^

Toivottavasti nautitte postauksesta, eikä se tuntunut liian pitkältä!

Kommentit

  1. Ihana postaus ^-^ Sulla on tosi kauniita ja omannäköisiä nukkeja, ja hyvin kauniita kuvia! Jos itse osaisin ottaa yhtä hyviä kuvia, niin tunkisin ne kaikki instaan hyvin nopeasti :D Tykkään itse ainakin lukea pitkiäkin postauksia, joten mua ei ainakaan haittaa pitkät postaukset yhtään :) (ne on vaan kivoja kun niitä ei lue kahessa sekunnissa!)

    VastaaPoista
  2. Tää oli jotenkin tosi ihana postaus! Oli kiva vaan lueskella mitä sun nukeille kuuluu��. Tämmösiä postauksia olis kiva lukee useemminkin��!

    VastaaPoista
  3. Musta on aina tosi ihanaa lukea postauksia, joissa on paljon kuvia ja juttua <3 Sulla on ihanan rento tapa postata ja tykkään siitä kovasti! Tää postaus oli täynnä toinen toistaan ihanampia kuvia, joka kerta maltan ihailla sitä, miten panostettuja ja upeita kuvia otat. En oo varmaan muistanut sanoa aiemmin, mutta sulla on aina tosi luovia ja kivan värisiä taustoja sun nukkekuvissa!

    Elon uusi look on tosi kaunis, muistankin vielä sen tytön ihan ekan ulkonäön :'D Joskus on hyvä palata juurille! Elolle todellakin sopii tämä look! On ylipäätään kivaa nähdä siitä aiempaa enemmän kuvia ^^

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit