Kuhnailijan kuvatarina (KT7)





Moiheimoi!
Taas on yhden kuvatarinan vuaro, mulla on tästä vähän epävarmat fiilikset - joka on myäs ollut syy siihen etten moneen kuukauteen muakannut tai ylipäätään katsonut näitä kuvia. (Oon myäs pitkitellyt tän postauksen valmista julkaisemista) Lopulta sitten päätin vähänaikaa sitten, että kun oon tän jo kerran kuvannutkin, niin tehdään se sitten loppuun asti!

Tää taitaa samalla olla ensimmäinen mun tekemä kuvatarin (jos en ihan väärässä ole), jossa on ainoastaan dialogia, eikä tarinaa seurata kenenkään yksittäisen nuken näkökulmasta!

Toivottavasti silti nautitte postauksesta ylipäätänsä ja pidätte kuvista! ^^ oon hankkinut tosiaan uuden kameran hetki sitten, joten ehkä mun sisäkuvienkin laatu ja taso paranee:'D ehkä





Vaihtelu virkistää


Ampiainen: "Kuule Elowyn, olen tässä vähän pohdiskellut.." *aloittaa karaisemalla kurkkuaan hieman kuin ottaakseen esille jotain vakavaa*


Ampiainen: "mitä jos muuntaisimme viimein hiukan tätä teidän.. kotinne sisustusta?"

Elowyn: *istuu kädet puuskassa vähän turhautuneen oloisena* "niin miksi?"


Ampiainen: *hypeltää hieman pölyyntyneeksi päässyttä takan reunaa* "piristykseksi vain"


Ampiainen: "vaihtelu virkistää ja te kaikki näytätte melko ankeilta sekä kyllästyneiltä" 

Elowyn: "mehän olemme ankeita ja kyllästyneitä" *pyöräyttää silmiään*


Ampiainen: *ottaa askeleen lähemmäs toista tyttöä* "no ainakaan tämä paikka ei enään olisi niin tylsä"


Elowyn: "no, minä pidän tylsästä, se sopii minulle oikein hyvin"

Ampiainen: "suostuisit nyt, edes minun ilokseni!"


Ampiainen: "muuten joudun tekemään kaiken yksin.."


Ampiainen: "..Josh varmaan ilahtuu uusista kaluste valinnoistani jos saan kerran itse valita!" *myhäilee tyytyväisenä*



Elowyn: "tiedän kyllä mitä yrität" *mutisee*


Ampiainen: "hyvä! Sitten varmaan tajusit,että aion siirtää tämän pöydän tästä muualle" *naurahtaa*

Elowyn: *nousee huokaisten ylös nojatuolin reunalta ja astelee ystävänsä luo*


*koittavat työntää pöytää*


Ampiainen: *katsahtaa Eloon päin* "jospa minä koitan vetää"





Ampiainen: "Vaihdetaanko paikkoja?"



*puuskutusta*



*uudet askeleet tulevat huoneeseen*


*ja pysähtyvät aivan pöydän eteen*


Lesli: *tuijottaa lähes tyrmistyneenä läähättävää kaksikkoa*


Lesli: "En tiedä mitä te tytöt oikein luulette tekevänne, mutta minulla on teille tärkeää asiaa eikä teidän puuskutuksenne yli kuule edes omia ajatuksiaan" *kertoo tuhahtaen*


Elowyn, Ampiainen: *nostavat katseensa hämmästyneinä huoneeseen saapuneeseen Lesliin*

Lesli: "minä lähden. Muutan tästä talosta välittömästi!" *kivahtaa*


Ampiainen: *pomppaa pystyyn* "mitä? Ethän sinä voi lähteä! Lesli hyvä" :-:

Elowyn: *ihan pihalla, yrittää vain tasata hengitystään kokemansa urheilusuorituksen jälkeen*


Ampiainen: "mehän aijoimme juuri muuttaa sisustustakin ja kaikkea! Harkitse vielä!"


Lesli: *kääntyy lähes loukkaantuneena takaisin oven suuntaan* "minä olen jo harkinnut."


Lesli: "enkä aio enää hetkeäkään sietää sen miehen naamaa" *loukkaantunut ja diiva äänensävy*


Lesli: "joten jos sallitte"


Lesli: "lähden nyt heti. Sanokaa sille Joshille, että ei tule ikävä, ja että voi lähettää syntymäpäivälahjani äidilleni, ja että hänen pitäisi tosiaankin pestä vaatteensa. Sekä, ettei hiusharjan käyttäminen kertakaikkiaan sovi muulle karvoitukselle. Etenkään jos se harja on minun. 
Ja ainiin, vielä yksi juttu, sanokaa että jätin hänen ovensa eteen yllätyksen ù.ú


Lesli: "hyvästi."


*kuuntelevat kun ovi pamahtaa kiinni Leslin perässä*

Elowyn: "siis.. mihin hän sitä harjaa käytti"


Ampiainen: *hiplaa hämmentyneenä käsiään* "tuota.. varmaan johonkin lemmikkiinsä" 

Elowyn: "ei Joshilla ole lemmikkejä"


Ampiainen: "Lesli häipyi" *henkäisee ja pitää pienen hiljaisen hetken *


Ampianen: *piristyy pian ja lähtee hakemaan kenkiä seinän viereltä* "mutta eiköhän se ole jo aamulla taas kir.. laulamassa tuolla suihkussa,niinhän viimeksikin kävi!" 


Ampiainen: *kahmaisee lattialla lojuneet kengät syliinsä* "No mitäs sanot, jatketaanko?"









Ampiainen: *laskee viimeisen ruukun paikalleen* 


Ampiainen: "noin, eiköhän se ole siinä!" *hymyilee tyytyväisenä*


Elowyn: "taitaa olla tauon aika, paitsi että tälle kirjalle pitää vielä keksiä paikka" 


Ampiainen: "tottavie on!" *huudahtaa ilahtuneena ja istuu takan edessä olevaan tuoliin*


Ampiainen: "eiköhän me keksitä pian sillekkin oma paikka täältä" n.n


*kuulevat ulko-oven käyvän*



Lesli: "Juhuu!!"


_______________________________________




Tää oli oikeestaan vika kuvatarina mikä mulla oli kuvattuna enää, joten katsotaan milloin saan seuraavan kuvatarinan kuvatuksi:'D 
Toisaalta en myäskään tiädä lukeeko näitä kukaan..

Enskertaan! 




















Kommentit

  1. Olipa ihana tarina taas kerran. En malta odottaa uutta <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit