Halloweenkuvia yritin



Hyvää Halloweenia vai miten se meni x)

Mun koko nukkeilu ylipäätänsä ja sen kuvailut näyttäisivät ainakin instan perusteella olevan kääntymässä ihan puhtaasti muutenkin synkkien kuvien puoleen :'D Otanhan mä toki edelleen pirteitä ja värikkäitäkin kuvia, mutta kyllä ne on silti jo jäänyt aiemmille vuasille >< 

Musta tuntuu, että suurin osa mun nukeista vaan istuu paremmin synkempiteemaisiin ja hämäriin kuviin kuin yhteenkään pirtsakkaan ilmapallokuvaan plääh, kuvitelkaa nyt Quinn ilmapallon kanssa??? Hot??


En mä tosin osannut kuvitella sitä yhteenkään kukkakuvaankaan, mutta tässä sitä ollaan, eikä näytä edes pahalta! Näyttää jopa ihan yllättävänkin hyvältä vai mitä 8)




In the tall grass moment::




Näitä kuvia oli tosi kiva ottaa, vaikkakin noi ruohot oli ehkä ällöttävintä koskaan. Ne on just niitä sellasia paperiviiltoruahoja, joista saat haavoja jo pelkästään kuvittelemalla miltä ne tuntuu, yäk

Keitäköhän muita mun nukeista on mahtanut eksyä tonne sekaan;0



Marthahan on tunnetusti ihan loistava halloween nukke :'D sen ei tarvitse edes tehdä mitään ja se on silti ihan loistava<3 ((victoriquen mekko on varmaankin paras mekko jonka omistan!! Ja sopii Marthalle viälä paremmin kuin stican mekko ;_;))

Mentiin muuten näitä kuvia varten jonkun vanhan yksityisen suvun privaattihautuumaan porteille kuvailemaan, ihan worth it! Vaikka valoisuus siällä olikin niin piäni, että tuppasi tulemaan hiaman rakeisia kuvia):


Toinen yks lemppari halloween nukke!
Lemmikki (mun pullip milk latte) Todella kuvauksellinen neiti juurikin tälläisiä otoksia varten >w< 

Elisabethin stockromppeet pukevat häntä todella hyvin, vaikka mun oli aivan pakko tunkea myäs hänelle victoriquenkin mekkoa:'D


Jep, sopii. Ja voisin jo varmaan ihan virallisesti sanoa tuota mun yhdeksi lempi stockmekoksi ikinä! 


Tää nyt ei mikään halloween-kuva ole, mutta sopii tunnelmaltaan tähän postaukseen hyvin! 

Oon ollut syksyn alettua ehkä maailman huonoin kuvaamaan yhtään mitään, en oo kuvannut sitten yhtään. Ei vaan inspaa eikä huvita, ja valonmääräkin rajallinen ): 

Oon kaikesta hualimatta hipeltänyt mun nukkeja senkin edestä!  Ne inspaa mua itsessään hirveesti >=< 

Aijoo, kuvan taeyang on Camillan, eikä mun! Mutta se on niin vetävä, että pakko itsekin kuvailla c:


Ja viimeseks viälä yks varmaan jo ainakin vuoden vanha kuva, jonka vaan muokkasin nyt uudelleen :'D kannatti odottaa..

Enempää mä en sitten olekaan aiheeseen sopivia ottanut, eikä oikeestaan näistäkään yksikään ole varta vasten halloweenia varten otettuja, mutta menköön! Vähän tällänen köyhempi postaus tällä kertaa XD

Nähään enspostauksen parissa x) kiitos lukijoille! 


Kommentit

  1. Upeita kuvia ❤ kiva kun päivittelet blogiakin :3 Sun postauksia on kiva lukea ja sulla on kiva tyyli tehdä niitä! ❤ Quinn on ihanin nukke ikinä!!!��

    VastaaPoista
  2. Voi miten kauniita kuvia postaus täynnä! Quinn on kyllä tosi hieno, ei voi muuta sanoa. Tosi majesteettisia kuvia oot siitä valikoinut tähän postaukseen ^^ Kukkakuva on ihana! Lemmikin kuvat ovat varmaan suosikkini tässä postauksessa, upean pahaenteisiä ja tummia.

    Jaksan kans aina ihastella Marthaa! :> Se on vaan niin mielettömän kauniisti stailattu. Victoriquen stock-mekko on ihan nappivalinta sen päälle.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit