Valokarnevaalit eteisessä!

 


Palailtiin yksi ilta Camillan kanssa kotiin, ja nähtiin miten ihanalta meidän ulkoeteinen näytti kausivalojen kanssa ;_; <3


Joten mun oli sitten ihan pakko päästä säätämään ja etsimään kamerasta ajastinasetuksia D;

En tosin löytänyt (vielä..) kyseistä toimintoa mun omasta kamerasta, joten lainasin sitten taas Camillan kameraa { kuvailen melkein aina hänen kameralla ja hän mun.. huoh - säälittävää)

Camilla tuli sitten ensimmäisen kuvausreissun jälkeen mukaan ottamaan omia kuviaan 8)




Tätä oli tujottoman vaikea ottaa ajastimen kanssa, sillä toi rengas pyöri kokoajan narun päässä. Olis pitänyt suunnitella paremmin..

Mutta ainakin tuli pitkästä aikaa viimein kuvailtua Mayaakin x) tykkään hirveesti lauran stockeista sen päällä!




Camilla rakas antoi eoksen siivet mulle omaksi ;_; ne on ihan sairaan upeet D; ja mun oli pakko päästä hyädyntään niitä myäs näihin kuviin (viimeksi ne nähtiinkin Neithillä lainassa)




Otettiin näitä valomaalaus kuvia ikuisuus, sillä meidän taskulamppujen valot ei koskaan ollut nätisti kuvissa (tai no. Pyöränvalot)

Mutta saatiin jotain sentään aikaan, ja toivottavasti tästä viälä kehittyiskin :'D ainakaan ei enää tarvii harmitella sitä, että ulkona on pimeetä eikä ehtis kuvaan!




Nää kaks oli oikeestaan ihkaensimmäiset kuvat joita mä eteisessä ajastimen kanssa otin, ja vasta sitten vedin mukaan valomaalauksen!

Näitä oli tosi miällyttävää ottaa c: 
Lukuunottamatta kylmyyttä. 
Tualla piti olla ulkovaatteet päällä ihan nenään asti ettei jäätyisi, mutta ainakaan ei tuullut ^^'


Sitten koitin ensimmäistä kertaa ajastinkuvia ihan sisälläsisällä, ikkunan ääressä, sillä sisälle asti tuleva valo ei riittänyt: 





Sabrina raukka sai VIHDOIN noi sarvet päähänsä u^u eihän siinä mennytkuin aivan liian kauan..
Noi sarvethan oon tehnyt joskus 2015 :"D olivat silloin Elowynillä yhden kuvauskeissin ajan.. äh


Ja sitten pieni katsaus siihen, millaisia nää kuvat olivat ennenkuin pahoinpitelin ne kahdella eri muakkausohjelmalla:"D




Ihan järkyttävän keltaisia ainakin jos ei muuta keksi! Yllätyin siitä kuinka kirkkaiksi mä ne sainkaan muakattua '_'
Valottaminen saattai mennä hiaman yli, mutta mulle toi on just hyvä!!

(Vaikutusta varmaan silläkin että oon koulussa jo tottunut maailman kirkkaimpiin lamppuihin)




Ihan järkyttävä kontrastisuus, plääh, mutta ainakin se on jotenkuten pelastettu ja poistettu! (Jep, meillä on viälä 14.tammikuuta kuusi paikallaan)



Viälä behind the scenes kuva Sabrinan kuvista!

Mutta ei kai tässä muuta! 
Toivottavasti tätä oli viihdyttävää seurata x) enskertaan taas!




Kommentit

Suositut tekstit