Nukeissani kasvaa kukkia



Okeoke

Mulla on taas ollut kunnon kukkakesä meneillään,, ja oon tosi tyytyväinen ja ylpee siitä 8--D kukat ja nuket vaan kuuluu yhteen

*Sen lisäks oon kehittelemäs meidän kämpäst kasvitieteellistä puutarhaa joten oottakaa vaan,, oon nyt hullantunut rehuihin***


Mut ei mitään muit höpinöit tälläkertaa,, tää postaus sisältää parinkerran kuvausreissukuvia muidenkin nukeista joten nauttikaa niistä noiden mun rähjästen nukkejen välissä!





Siis ihastuin tohon another queenin stockperuukkiin Silverillä tyystin - kiitos empulle että sain käyttää (⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ🖤

*Rakastan muuten jokavuas kuvata mun nukkeja nois akankaaleis wööö,, yhtii lemppari spottei iskän pihas**


Mut sit pari *ja literally sit vaan pari* kuvaa ekalt kuvausreissult joideki hyypiöide kans jota _joku_ kutsu meille


Oonan ihana Naava!



Saran upee Kiira <:



Annikan söpö Nuria ;u;


Mun Tabi :--D vautsi


Ja samalla reissulla mulla oli viälä mukana Electra!
En ollu kauheen tyytyväine yleisesti mihinkää mitä siäl otin joten nyt siin on ruhtinaallisesti yks kuva kaikista jeee

Paitsi empun nukeista koska joteki ignooraan niiden olemas olon aktiivisesti päivittäin



MUTTA JEP
Jatketaan suaraan samoil vauheil sen seuraavan kuvausreissun kuviin,,


Saran Sinfonia c: sain siitä heti hyvän kuvan,, ei tarvinnu kyllä nähdä yhtään vaivaa häne suhteen - ihanaa!
Plus hällä oli cooli paita 。⁠:゚⁠(⁠;⁠´⁠∩⁠`⁠;⁠)゚⁠:⁠。



Ja samasta osotteesta viälä tääkin tapaus c:<
Toi nukke sopi nIIN hyvin tonne pampuloiden sekaan

Ja sairaan upee mekko ihastuin ihan ಥ⁠_⁠ಥ




Annikan Olympia <:
Hänkin sopi pampuloihin super hyvin,, ja hällä oli parhaat silmät D8< ihana kuvata semmossii ❤️💚

Plus toi auringonvarjo oli sika söpö mut en oikee osannu hyädyntää sitä hyvin hups ja anteeks





Oonan Loui,, eipä tarvinnu kauheesti vaivata päätäni hänenkää kuvaamisellaan
Oli hualetonta kuvata sitäki

Ehkä jopa parhaat kuvat otin hästä lol






Ja viellä yks bonuskuva empun Vanjiesta, jonka otin samana päivänä! Se on SÖPÖ
Tulee havemmin kuvattua yhtään häne nukeist mut nyt päätin että vanjieta on kuvattava u.u


Jonku takii mult ei oikee lähe luannostaa muide nukkeje kuvaaminen,, luulen et se o siit etten oikee uskalla käsitellä niit yhtään // ja jos kukaa o ikin nähy mite käsittelen omii nukkei nii ymmärrätte

Ehkä siks en kanska saa ikin niist miälestäni sellasii kuvii ku aattelen XD no mutta,, hauska kokemus aina tollanenki - ehkä mä viälä kehityn


Mutta se niistä reissuista 




Laitan tän loppupäähän viäl jotain omia kärsijöitäni näkyyn (ja pari empun kans saattaa olla oheiskärsijöinä)


Toi mekkosetti on niin ihana •́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀ ems teki senki




Ostin hypeconin miitistä ton peruukin ku se oli Niin ihana näköi ;_____; ja se oli niiin söpö Pikapikal mut nyt se ei taas oo kellää pääs löööh





*Kaks surullista muakkaamatont kuvaa**
Tae on emskun


Tos kaikki kolme ylint nukkee on emskun kans
Oli kiva ottaa tällästä iskällä:P



JA ISKÄN LUANA ON AURINGONKUKKAPELTO
Mut en osaa hyädyntää sitä ja itken lujaa


Nää kuvat on äitin mökilt;;




Sain lainata noihin kuviin ^ Empun Rajalt(noidanpenskan kustomi) peruukkia (⁠ ⁠⚈̥̥̥̥̥́⁠⌢⁠⚈̥̥̥̥̥̀⁠)❤️



Ja näihin ^ Tabs lainas peruukkia mun bjdltä..




Mutta heijoo,, ei mulla nyt mitään enempää tähän hätään, katotaan mitä tuun seuraavaan postaukseen itkeen ja oksentaan ┻⁠┻⁠︵⁠ヽ⁠(⁠`⁠Д⁠´⁠)⁠ノ⁠︵⁠┻⁠┻
Mul on taas jotain sata keskeneräsinä oottamas mun aktivoitumista mut kyl te tiätte

Ei aina kiinnosta

Heippa






Kommentit

  1. Sait niistä kaikista niin kivoja kuvia c: Noi Celinékuvat (tää mun haudasta kaivettu mukula joka oli mukana :'D) on lemppareita mitä omista muksuista otit, oot saanu aseteltua sen taustaan niin kauniisti ;-; 🤍 Tykkään paljon et sil on noita kukkasia päässäkin, näyttää ihanalta! Musta kans toi Naavan kuva on ihan erityisen kiva, ihastelin sitä sillon instastoorissakin c: Niin kivaa et postasit meitin lapsista, aina niin ihanaa nähä heit muittenki linssien läpi!

    Mun suosikkikuva koko postauksesta tais olla toi ALOTUSKUVA D:< Miten ihana! Niin kauniin vehreä ja Calippo näyttää tosi huolettomalta! Otat kyllä ihan tosi kivoja kukkakuvia aina, näitä ollu ilo seurata tänäkin kesänä c: 🌻 Myös toi auringonkukkakuva oli musta ihan hemmetin ihana >:C Erityismaininta kans Vanjiekuvalle jossa on mitä pysäyttävin tausta!

    (Ja siis se piti viel sanoo että itellä muiden nukkejen käsittely on aina sellasta "aaa tämä kallis aarre" meanwhile jos nään muut omien nukkejeni kans ni oon vaan että juu dippaa se vaikka tervaan kyl uskon et se selvii XD Antaa palaa)

    Tätä oli kiva kattella c: 💛 Ihanan kesäinen!

    VastaaPoista
  2. Todella kauniita kuvia 🥰 Ihana kukkaloisto!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit