Sekameteli

 


Moikka!!

Aattelin, että vois olla tavanomaisen sekametelisoppapostauksen aika. Näitähän mun on luantevinta tehdä :"D tekstejä joissa ei oo päätä eikä häntää, eikä minkäänlaista loogista rakennetta. Kuvia sekä tekstiä vaan siellä sun täällä!

Kaupanpäällisiksi kiälioppivirheitä ja kirjoitusvirheitä 8) mikäs sen parempaa?



Mulla oli oikeestaan TOSI hyvä talvi, mä otin TOSI paljon talvisia kuvia (joita en yleensä tykkää ottaa sillä en usein pidä siitä miltä taustat näyttävät mun tapauksissa..) mutta nyt oli aika ryhdistäytyä!

Krhm. 
Tossa onkin taas mun nimetön pullip alura, joka vähänniinkuin varasti Cobran peruukin -.-' mun pitää viälä miättiä sitä asiaa..

Oon ollut hirveen huano nimeämäänkin uusia tapauksia, sillä en enää tätä nykyä tykkää nimetä heitä ilman hahmoa. Ensin hahmo -> sitten nukke! Piste. Ei muuta, muuten menee metsään •∆•

(Aaaajoo, Camillamuru hankki mulle milk latten stockit ;_; ne on niin cool)) vaikka tykkäänkin nykyään ennemmin puhua siitä, että Camilla hommas MEILLE jotain - sillä ajatus että kaikki nukkekamppeet on yhteiset :P




Ette tiädäkään kuinka ylpeä ihminen voi olla siitä että sai kuvattua viimein poroa, joka on odottanut sitä aivan liian kauan laatikossa u.u 

Se vaan ootti sitä, että Kevätkello pääsee silittelemään sitä

Oon myös yllättynyt siitä kuinka käytännölliseks bloody red hoodin stockkamppeet osottautuivat. Sen kengäthän mulla oli jo entuudestaan, ja ne on ollut all the time käytössä (ottaisin sellaiset itsellenikin!) Nyt taisivat päästä kestokäyttöön loputkin stockeista 8))



(Näyttää ihan wendigolta..(

Mulla on kovin ilahtunut olo mun nukkejen suhteen ^=^ kuka sano ettei onnea voi ostaa??
Mikä toi tossa sit on D;;??

Nora varasti Lemmikin peruukin ja totesin, että se on JUST eikä melkein Noran hahmon mukainen ;-; <3 Norppenson on muutenkin nyt ollut mulle kovin miällyttävää seuraa ja inspiroiva laps 

Oon tykännyt kauheesti hipeltää häntä ja katsella c: hän tekee minut onnelliseksi! Täytyy vaan miättiä Lemmikin peruukkiasioita uusiks :'D

Norasta onkin hyvä siirtyä Quinniin;



Tein Quinnille sarvet!
Niistä puuttuu vielä kiinnitys, kun oon niin huono saamaan mitään aikaiseks): mutta musta ne on ihan hauskat sillä x) 

Vähän tollaset demoniset, jotka sopii suhteellisen hyvin painajaisteemaan. 

Tein toki sarvet myäskin Sabrinalle, mutta ne on lohikäärmelajia kuvastamassa!




Olin kai reipas kun kuvasin Mayaakin..
Vaikka se ei todellakaan ollut oma lähtökohtainen idea mennä kuvaamaan sitä ><'

(Ja melkeimpä heti ton reissun jälkeen neiti menetti sekä obitsunsa että peruukkinsa.. hyvä minä)

Mä pelkään, että joudun taas miättimään sen hahmoasioita ja ulkomuatoa uudelleen. Se ei vaan innosta mua yhtään vaikka sen meikit onkin mitä hianoimmat <=> ääh



Camilla osti pullip papinin itselleen.. 
Katteli sitä hetken ja möi sen sitten mulle .-.

Sillon kun mulla oli kova innostus vanhoihin pullip-julkaisuihin, Papin oli yks sellanen mitä kovasti halusin kaikessa karmeudessaan :'D

Nyt se sitten siirtykin mun hyllyyn. Oon kovin ihastunut hänen yllättyneeseen ilmeeseensä ja niihin huulikiiltohuuliin!


En oo ennen tiennyt ennen, että papinilla on korvis.. mutta en voi valehdella, se on super ihana lisä!

Tuolta hän näytti mulle tullessaan siis! Lookista on jo siirrytty eteenpäin 8)







Mun luakse muutti vahingossa myäs pullip shinku 2006, vaikka lähinnä oon hänen stockeistaan oonkin haaveillut :'D

Tänne tulivat sitten molemmat samalla kertaa!

Shinku oli joitain vuasia sitten mulle tosi iso haavenukke, mutta sitten se innostus siihen jossain vaiheessa vähän lopahti): nyt pääsen kuitenkin testaamaan sen kanssa ensimmäistä kertaa ja katotaan miten käy!

Toi oli ensimmäinen lookki mitä testailin hänelle, mutta se ei ollut pysyvä.. mun pitää vähän katsella (niinkuin näköjään useita mun nukkeja)

EDIT;; Annoin Shinkun Camillalle






Mulla on ollut hyvä talvi Foscon kanssa, mua pelottaakin jopa ajatella, millainen kesä mulla tulee sen kanssa Dx en nää häntä lainkaan kesänukkena, mutta toivon parasta!

Se on vähän tollanen talvinen metsämölli x)

Uudistin myäs hänen arpensa enemmän juurikin arven näköisiksi, oon nyt ollut lopputulokseen tosi tyytyväinen!




Neithin naama on sexyin ikinä :"D
Oon tosissani, kattokaa nyt sitä. 

Kukapa ei antaisi tollasen jätkän kirjoittaa vaikka kokonaista kirjaa itsestään - vaikka kyse olisikin rikosraportista. 
Päivittelen Neithin hahmoa toiseen ajankohtaan sopivammaksi, ja niinpä se on nimitetty rikostutkijaksi. 

En malta oottaa, että pääsen taas kuvaamaan häntä kesäisemmissä merkeissä 8D Neith kuuluu rannalle ja veteen eikä lumihankeen!




Ehdin myäs ottamaan yhden vähän keväisemmän kuvan, ennenkuin takatalvi taas yllätti:'D 

Lavender (kuvassa näkyvä pullip) on tosiaan Camillan nukke!

Inspiroiduin tälläseen kuva ideaan @annika_aliven kuvasta \∆/ musta siinä oli niin hauska idea!




Misha (kuvien tae) on myäs Camillan nukke x) intoonnuin ottamaan hänestä ja Paranoiasta taas LISÄÄ shippikuvia :'D 


Löysin meidän talon edestä oivan lätäkön ja työnsin noi kaks sinne.. ensimmäinen vesikuva tältävuadelta?????



Rakastan Milk Laten stockeja (kuten varmaan jo sanoin!!)! Ne on perfect D; ja sopii viälä super hyvin Paranoialle ( päähine tosin on Camillan gretelin stockeista pummittu)


Lovepotrait!
Kuvaan näitä kahta niin paljon, että heistä saisi monta omaa postaustakin ihan aikaiseksi :'D


Laitetaan viälä ihan vaan fibailukuva Sabrinasta tänne loppuun x)

Tää oli nyt tällänen sopivan sekanen talvipostaus, katsotaan, millanen seuraava taas tulee olemaan :'D! Yritin vaan nyt tuupata nää kaikki pois alta pyärimästä, kun kesä tekee jo tuloaan! 

Kiitos katselusta c:










Kommentit

  1. Jeejee sekametelipostaukset on aina kivoja lukea, mukava nähä mitä kaikkea on meneillään ^^ Sulla oli kyllä mitä ihanimpia talvikuvia tänä vuonna, näitä on ilo katsella! Misha ja Paranoia on ihan hurjan sulosia, nää niistä otetut parikuvat on kyllä vallan ihania <3 Pakko kans sanoo etten malta oottaa, että nähdään tätä Papinia uudistuneella lookillaan, se on niin pirteen näkönen tapaus jo nyt!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit