Punaistapunaistapunaista

 



Moi taas heti!!

Hups, olin vähänniinkuin koskaan unohtanut, että aloitin tekemään tälläistä postausta:'Dtän piti olla mun "muka kunnollinen" shoottipostaus, mutta eipä taida nekään olla mun juttu ollenkaan. 

Oon vähän sellanen, että otan nukesta kuvia aina vaan yhdessä posessa joten en oikeen saa mitään shootteja ikinä otetuksi!

Mutta tungetaanpas tääkin nyt tänne:'D alkaa olla jo vähän noloa postailla näin talvisia kuvia minnekään, äääh


Mutta näiden Sabrinan kuvien kanssa yritin saada shoottia ihan tiatoisesti aikaan; 

Red dragon
















Little red riding hood






Red velvet cake










Another red riding hood




~ ~ ~

En ikinä taida julkasta näin tiiviitä, selkeitä ja lyhyitä postauksia! Kerta se on enaimmäinenkin >∆< haluaisin jo päästä esittelemään teille kaikkien mun "uusien" (eli kunnolla esittelemättömien) nukkejen lookit!

Toivotaan, että se tapahtuu enspostauksessa! ^=^

Kommentit

Suositut tekstit