Oon copycat

 



Moimoimoi

Tykkäsin niin paljon Saran postauksesta, jossa hän tuamitsi pullipjulkaisuja, että haluan sitten mennä tuamitsemaan niitä itsekin!! )):<< 

(Linkistä pääsee suaraan hänen postaukseensa!)

Joten creditit sinne suunnille. Mä tykkään nyt muuten vaan haukkua nukkeja ja kertoo miälipiteitäni joten lets go




2021 julkaisut


Pullip akemi acid candy



Siis mulle tulee tästä ihan LIPS-mehujäät miäleen, ja mä rakastan mehujäitä):
Mutta tätä nukkea en

Sopii kyllä hyvin akemin, naokon ja koichin jatkoksi, mutta enhän mä niistäkään tapauksista tykkää:'D tässä on ihanan pirteitä värejä ja erilainen lähestymistapa, mutta ei kyllä sovi mulle 

Monetko brh kengät ollaan jo nähty??




Pullip cinnamoroll stardust ver


*Haukotus*

Eiköhän näitä erivärisiä versioita oo nähty jo tarpeeksi monestakin julkaisusta.
Ensimmäinen cinnamorolla oli mun miälestä tullessaan ihan kamalan söpö, ja onhan se toki viäläkin söpö, mutta ei pääsis koskaan edes mun harkintalistalle 

Ja tää nyt ei ainakaan. En tykkää nosta laimeen sinisestä yhtään ääh




Pullip DOKI DOKI



Miätin vaan täällä, miten kamamalta toi nukke näyttäis kun sen pistäis johonkin toiseen ympäristöön. 
Eip. 
Joo eip. 

Toi kaksvärisyys kulmissa ja silmissä ei mun miälestä toimi yhtään. Faceup on musta flopein osuus tässä - -

Vaatteet taas on pualestaan niin hirveet, etten ees vihaa niitä. Peruukista jopa kinda tykkään?




Pullip evangeline


Hän on hirveän suloinen, mutta eipä tääkään pääsis mun listoille tyylinsä vuaksi. Mulle ei taida söpöt nuket sopia (PAITSI QUINN ÄÄ

(Kauheet kengät))

Tykkään hirveesti kuitenkin peruukista, groove on alkanut selvästi panostamaan niihin enemmän! (Näin itsdollgoodilla kuvan evan naamasta, se oli ihana))




Pullip lollipop hello kitty


Taisin jo mainitakin siitä eriväristen versioiden luamisesta
Tääkin on hirvee verrattuna alkuperäiseen värimaailmaan, mutta en koskaan tykännyt siitä edellisestäkään hello kittysta. 

Ihan ku joku ois oksentanu hedelmäkarkkeja ja kaatanu mehukatit päälle

Tää ei ansaitse ees enempää mun sanoja. 
Yök.




Pullip merori


Tällä tuli paljon vaatteita mukana!!!
Plussaa!!

Ja tää on kaikenkaikkiaan tosi sulonen, mutta faceupista en kuitenkaan sitten yksittäin tykkääkään erityisemmin
Kengät on söpöimmät




Pullip minervah


Vihasin sitä ensimmäistä versiota minervasta. Sen naama oli KAMALIN
Eikä ne vaatteet näyttäneet kovin kestäviltä saati laadukkailta, joten se oli iso raksi mulle

Mutta uus julkasu sai mut oleen paljon tyytyväisempi, vaikka edelleenkään faceup ei oo mun suasikki eikä tuu koskaan olemaan

En tykkää paksuista kulmakarvoista nukeilla, ja hänen silmämeikissään on jotain luotaanpois tyäntävää

(Kengät taas maailman rumimmat)
Mutta muuten stockit on jopa käytännölliset ja kivat!! Kiitos Camillalle lainailuista 8) also Camillan Kiuru on pretty




Pullip monglnyss


Hyi

Yleensä lämpeen helposti tummemmille julkaisulle, mutta tää sai mut melkeen tukehtuun. 
En tykkää mistään muusta kuin peruukin väristä (tai siis tykkäsin aluksi, sitten näin siitä lisää kuvia ja jouduin ottamaan senkin takaisin)

Elättelen kai toivoa, että joku saa siitä edes siädettävän, niin ei suututa niin paljoa

Toi hattu on naurettava




Pullip NieR



Unohdin tän jo sitä katsoessani
Ihanan erilainen peruukki väri
Muuta erilaista siinä ei sitten taas ookkaan. 
Näitä e-girl henkisiä nukkeja on tullut jo tarpeeksi kiitos moi




Pullip noalura


Kengät on SÖPÖT
Ja asu on muutenkin suhteellisen söpö, mutta ihmeellisen mallinen enkä sijottais siihen

Naama karkottaa mut tosi kauas, en tykkää siitäkään nyt sit taas yhtään
Ei mun suasikki julkaisu, ei ees kovin erikoinen




Pullip ribbon-chan


Noi vaatteet on cooleimmat näistä kaikista, ja aika korkeella muutenkin
Voisin ottaa stockit anytime, mutta muuten nuken nassusta tulee paljolti se oravajulkasu mieleen (josta muuten tykkäsin tosi paljon)

Peruukki on floppi, muuten kyllä tykkään mutten maksaisi

EDIT; oravajulkaisulla tarkoitetaan pullip veverkaa





Pullip rozliotta h.NAOTO


Tääkin kuuluu siihen kategoriaan, että unohdan koko nuken vaikka tuijottaisin sen kuvaa samalla

Tylsä peruukki, tylsä asu, tylsä faceup
Taas samat kengät

Jep, taisin just kualla tylsyyteen





Pullip sakura kinomoto


Tää ei ansaitse ruutuaikaa
En oo ikinä tykännyt anime/manga pohjautuvista nukeista

EDIT; Poikkeuksena öö kuroshitsujinuket, mutta puhun nyt näistä selkeistä tähtityttönukeista




Pullip seila nocture


Ei mulle kyllä tästä seila tule miäleen, mutta olkoon
Asu on tosi söpö kyllä

Peruukin vaaleenpunaset ja vihreet raidat aiheuttaa kysymyksiä mussa. Kiinnostelis tiätää, millaiset kulmat hänellä on ):<

Ei kauheen kiva musta ensivaikutelman perusteella, en oo vakuuttunut




Pullip the secret garden of rose witch


Niin no
Yllättyykö kukaan jos sanoo etten minä kyllä tykkää tästäkään
En maksais mistään osasta

Ei muuta




Pullip Vesta



Rakastuin tohon asuun HETI kun mä näin sen
Ja se on ollut ihan helkkarin lit
Kaikki siinä toimii (paitsi valtikka?? Se oli outo??)

Yksi parhaista stockasuista ikinä for sure

Mutta se naama
Sori Camilla, en viäkään tajua sitä
Sen kulmat on kamalimmasta päästä koskaan

Sen huulet on maailman oudoimman malliset myäs
Mutta kultainen silmämeikki on hyvä värivalinta



Oon silti varmaan tän vuaden julkaisuista tyytyväisin vestaan! En tykännyt tän vuaden julkaisuista oikein ilmeisesti mistään, ehkä oon vaan nirso - päätin kuitenkin jatkaa tähän viälä viimevuadenkin julkaisut, jotta saatais positiivinen kokemus edes jostakin nukesta!





2020 julkaisut


Pullip asuna



Jätetään tää vaan tähän




Pullip Claudia


SIIIS
hyi

Vihaan tota mekkoa. VIHAAN.
Vihaan noita laseja (vihaan laseja kaikilla pullipeilla jos nyt siitä lähdetään) ja vihaan peruukkia. Vihaan hattuakin. Koko asua varmaankin. 

Ja musta tuntuu, että koska kaikki muu nukessa aiheuttaa mussa niin suunnatonta tunnekuohua, niin se saa mut vihaamaan meikkiäkin. 
Vaikka en varmaksi osaa sanoa, onko sen meikki edes kamala

Julkaisu on ainakin tollasenaan silkkaa kamaluutta mulle

(EDIT; Ilmeisesti tää nukke kiahautti mun veret niin, että saan täällä jälkikäteen olla korjailemassa jokatoisesta sanasta kirjotusvirheitä..





Pullip Eclata


Naama on kauheen kiva, ja oli mukava saada mochasävyssä nukke taas!

Mutta sen asu on melko - - mulle tulee miäleen barbinvaatteet. En tykkää tästä kokonaisuudessaan näin, mutta faceupista kyllä kovasti c:




Pullip Eirene


Lähtipä nyt taas hyvin liikkeelle tää mun arvostelu näistäkin. 
Tääkin on floppi mulle. Tulee miäleen mun lapsuuden ajan barbit jota naapureilla oli mutta mulla ei

Big no

(EDIT: Kuulostan traumatisoituneen katkeroituneelta lapselta, kun muilla oli hianot barbit ja mulla ei huah 




Pullip Fluffy CC (Cotton Candy)


Tää on kauheen halittavan näköinen ): 
Ja tykkään jopa nassustakin, mutta ei tää ikinä mun hyllylle päätyisi

Aika epäkäytännöllinen asu, ja kauheet silmät, mutta faceup toimii enkä mä väistämättä vihaa tätä. Ihan söpö julkaisu jopa



Pullip Keres


SITTEN
Mun suurin rakkaus pitkään aikaan pullipjulkaisujen parissa ja muutenkin

Keres kyllä nousi yhdeksi mun suasikiksi koskaan, ja jos mulla ei olis sitä, se olis taatusti ehtinyt nousemaan viälä grailiksi 

Siinä toimii kaikki asusta faceuppiin. Oon tosi tyytyväinen uusien julkaisujen peruukkien laatuun, ja niitä kehtaa jopa käyttää muillakin nukeillaan ^^ ainoo mikä mua tässä epäilytti, oli viikate, mutta sillekin on jo löytynyt käyttöä..





Pullip kuromi


Asu on kamala ja peruukki on kamala ja kaikki tässä lookissa on kamalaa
PAITSI
Faceup

Oon tykännyt monen kuromista naamanperusteella. 
Ei se silti ole mulle kovinkummoinen vau-elämys
Ilmeisesti sellaseen vaadin aika paljon

Luamet oli kivaa vaihtelua! 





Pullip Minervah (eka versio)


Tässä se ensimmäinen minervah
Sanoisin että
Onneksi vedettiin pois




Pullip my melody pink ver.


Söpö
Etenkin faceupiltaan. Kauheen söpö. 
Siitä en sano mitään pahaa

Meinasin kirjoittaa asusta valituksen, mutta en taidakkaan. Sekin on oikeestaan aika kiva lopulta




Pullip Noan


En tykkäää
Mistäään
Taaskaaan

En ees oikeestaan jaksa kertoa miksi. Mä vaan nään sitä kattomalla, ettei se tulis mun kanssa toimeen yhtään. 
Hyvä yritys, toteutus ei päässyt tänne asti



Pullip patoricia


EN TIÄDÄ OONKO VIHANNUT HETKEEN MITÄÄN NUKKEA NIINKUIN TÄTÄ

SE NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ SE KERJÄÄ SUARASTAAN TURPAANSA

Mulle tulee tuskahiki aina kun nään ton naaman
Hän pääsee mun mustalle listalle yhdessä flaurelin ja tiphonan kanssa hah



Pullip sowrene


Sanotaanko vaikka näin, että en kyllä menettänyt mitään sillä, että tää vedettiin pois myynnistä
Tulee ihan pieni merenneito miäleen (hu4ra edition)



Pullip uesaka sumire


Joo



Pullip veverka


Tästähän mä jo vähän puhuinkin aiemmin! Oravatyttö!

Rakastan hänen kokonaisluukkiaan, nassu on söpö, asu on söpö, kaikki vaan TOIMII. Voisin literally jopa ottaa tän babyn itellenikin, mutta en oo ihan varma sopisko ton tyylinen faceup kuitenkaan mun käsittelyyn :'D jokatapauksessa ihan tosi ihana!


Pullip ZAPPA


Asu on ihan kamala, siitä mä en kyllä tykkää olleskaan byäk
Muttamutta toi faceup on musta aika miällyttävä, tykkään siitä jopa suhteellisen paljon

Se ei vaan oo kauheen erikoinen eikä saa mua lopulta himoitsemaan tätä nukkea ): 
Mutta jää ihan hyvä maku suuhun vaikka hän onkin melko tavis XD onhan niitä näyttävämpiäkin steampunk-nukkeja ollut






MUTTA NYT
Haluun pualustautua ja sanoa etten mä noita kaikkia julkasuita vihaa
**En vaan tykkää niistä 8))))**

Ehkä teen jokupäivä jonkun positiivisemman pistauksen nukkejulkasuista. Tai sitten en, en oikeen oo hyvä keksiin positiivisii asioita





Kommentit

  1. Ooo jes parasta että teit tän!! Näit on aina nii hauskaa lukea :'D Sanon kans et animenuket on enimmäksee vaa varsin meh

    Voisin ottaa elämäntehtäväkseni tehä tost Monglnysista kivan jos se miellyttää mua vielä sitten kun se julkaistaan :'D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit