Heitelkää mua seteleillä

 



Halusin tehdä vähän 2023 vuadelle suunnitelmia konkreettisemmin tänne ylös,, katotaan miten käy (sekä tälle postaukselle, että suunnitelmille :'D)

Faktahan nyt on se, ettei mua oikeestaan kiinnosta juuri yhtään uudet pullipperheen nuket, tai niiden lisäys perheeseen!


Mutta oon kans sitämiältä, että en paisko ovia kiinni niiden suhteen - esimerkiksi vuanna 2022 kotiutin kaksi nukkea mun kokoelmaan, ja kumpikin niistä oli kustomeita

Eli never say never

Ehkä mun suunnitelmat pullippien suhteen perustuu nyt siihen, että jos oikeanlainen kustomi ilmestyy nokan eteen, niin en mä aio välttämättä juasta karkuunkaan - 
Esimerkiks just Tabin kanssa mulla oli niin vahva tunne siitä, että hän on mun nukke,, että pakko oli yrittää <3 kiitän jumalia ja kohtaloita


Uudet pullipjulkasut ei oo oikeen mitkään säväyttäneet sitten keresin tulon jälkeen. 

Kuva jphroove.com
Kuva jpgroove.com


Ainoastaan sen jälkeen kiinnostava pullip on ollut pullip mayve,, jonka melkein tyrmäsin sitten heti taivaissa lentävät kulmakarvat nähtyäni ((eikä huuletkaan oo mun lempparit)) joten en usko, että pelkkä silmämeikki tulee saattelemaan häntä koskaan mun hyllylle saakka,,

Mutta hänessä oli(on?) potentiaalia


Taeyang pualella mua kai on aina vähän helpompi miällyttää, joten katotaas,,


Hänestä ilahduin heti, kun näin hänet,, vähän tollanen hide henkinen meikki, tummilla silmänympäryksillä ja hauska outfit

Mutta jotenkin mulle ei tullut sellasta *pakkosaada* fiilistä lopulta,, mutta hän on kiva


Sen sijaan musta tuntuu, etten välttämättä estelis, jos tell me tulis viälä vastaan \∆/ 
Vaikkei mun hinku häneen ookkaan enää niin kova, niin ostaisin hänet ihan vaan sen vuaksi, kuinka paljon mua aikanaan harmitti kun se loppuunmyytiin )-: ja katselin hänestä paljon kuvia


Nightmare nukeista taas hitsugin kanssa en miättis kahta kertaa, jos tulis kohdalle. Se on oikeestaan OIKEESTI enää ainoa stocktaeyang, jonka haluaisin

Olispa itekin yhtä cool

Mutta tällähetkellä en tarkotuksellisesti eti nukkeja,, ainakaan pullipperheen pualelta. 
Dalit, isulit tms on automaattisesti out. Oon yrittänyt miälestäni tarpeeksmonta kertaa ja ne ei vaan oo mun juttu,,


Eli vähän sellanen go with the flow meininki atm noiden kans

NYT HEI BIG EDIT;;

Kuva jpgroove.com

Melkeen suutuin kun näinnton ):<
Hänhän on VIÄLÄ ihanampi kuin tell me,,

Nyt vaan kamppailen ja miätin, hankinko hänet ettei sitten tulevaisuudessa kaduta, vai säästänkö mun sataset johonkin muuhun )': mutta hän on itse upeus JUST TOLLASENA,, toi takki on also lit

Oispa ees pualet noin cool 





Mul on tällä hetkellä 24(25?) pullipperheen nukkea mun kaapissa, ja oon ahistunut,, kun tuntuu että niitä on liikaa siihen nähden, montaako niistä oikeesti kuvaan,,
Kuka on esimerkiks nähnyt ees mun jaldetia viimeksi? Dunno entä taeyang plutoa??
Enkä oo ottanut yhtäkään julkastavaa kuvaa mun taeyang albireosta (lmao jouduin tarkistaan sen mallin just)

Mut kiinnyn välillä liikaa muistoihin nukeissa,, niin niistä on vaikee päästää irti:'D
Sen takia Elowynkin (mun eka nukke) on siirtynyt vaan mun avopualisolle asti, eikä kauemmas,, samaten Terry,, jonka nyt kotiutin takasin omalle hyllylle 



Siinä on sikäli hyvät ja huanot pualensa,, että jos johonkin nukkeen kiinnittyy joku huano muisto, mä yleensä hankkiudun siitä eroon

Pois silmistä, pois miälestä,,
Ainakin uskottelen niin itelleni



Mutta jos pullipit jätetään hetkeks sivuun, ja siirrytään bjd:hin,, mulla riittää pohdiskeltavaa

Mulla on liikaa?? Hahmoja, jotka rakastaisin nukettaa hartsina )':


Tärkeimmältä atm tuntuu ite hahmona Gavril,, mutta musta tuntuis pahalta nukettaa se yksinään, vaan mun pitäis nukettaa sit kans sen veli (hällä on kaks nuarempaa veljee, mut nuarimmasta voisin toistasiks joustaa)

Ja naurettavintahan on se, että Gavrilin ja häne seuraaviks vanhimma veljensä pitäis olla literally sama skulppi ::D even though he ei oo kaksosia. Ne vaan näyttää niin samalta,,


Kelpuuttaisin myäs kaks eri skuppia, jos onnistuisin tekeen heistä tarpeeks identtiset,, well see. Mun on tosi hankala löytää tummempi sävysiä nukkeja jotka KELPAA mulle. Mikään ei oo hyvä <°>




Mä haluaisin myäs tosi kovasti nukettaa Phoenixin, mutta sen nukettaminen on ollut mulle aina haaste. Se ei oikei koskaan tunnu toimivan. 

Pullipversiokin on myyty,, koska se ei vaan wörkannu. Ja inhoon antaa samoille nukeille yhtäkkiä uusia hahmoja. Pullip elisabeth oli vaan phoenixia varten. 

En tiiä, mistä löytäisin tarpeeks feminiinisen poitsun Phoenixiks ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ yritin jo kerran nukettaa Phoen bjd:nä, mutta ei se ollut sitten hyvä;




Phoenix on ikuisesti mun hankalin projekti,, mutta erittäin pakollinen



Mulla on niinku kahenlaisia hartseja,

• niitä, jotka kokoon mun hahmon ominaisuuksienperusteella

• niitä, jotka on vaan niin hianoja, että hankin ne ja kärvistelen sitten niiden hahmottomuuden kanssa lopunikää


Oon aatellut, ettei mulla oo mitään graileja bjd hommissa,, mutta näin just pahaa unta yhestä skulpista, mistä oon tykännyt tosi pitkään tosi paljon - ja nyt ehkä uskallan sanoa, että se on ehkä mun graili - -
Siinä unessa eräs toinen nukkeilija halus ostaa tismalleen saman yksilön kun jota ite olin ostamssa, ja myyjää ei mun naama miällyttänyt, niin myi sen sitten hälle 

Sattu sydämeen ja oon yhä surullinen siitä): 
Kyseessä siis rumpeldollin skulppi (kakskin jos rehellisiä ollaan,, morfeo ja Abaddon,, mutten ehkä ikinä löydä kumpaakaan))


Sain traumat ja sydänsäryn




Tottakai mulla on montakin sellasta nukkea jotka on "jos olisin rikasmiäs" listalla,,

Kuten popovyn tawny owl // mulla on ollut pari kertaa mahdollisuus sellaisen ostoon, mutta en vaan oo yksinkertasesti valmis maksamaan nukesta niin paljon. En sitten ikinä,,

Oon sanonut Eemillekin monesti, että en halua maksaa mistään mihin en tulis koskaan uskaltamaan edes koskea niin paljon. Ja jos halvemmalla saan ostettua toisen nuken, joka tekee mut yhtä - tai ehkä jopa onnellisemmaks kuin kalliimpi nukke vois tehdä

++ En ansaitse popovyn nukkeja mun rumiin kuviin 🥲🥲


Kuva ringdoll


Toivon mun nukkekatraaseen kumminkin joskus toistakin ringdollin nukkea (ringdoll julian - Valentinen, lisäksi) 

Kun ringdoll julkasi dracula 2.0 julkaisun, mähän olin melkein samantiän laittamassa sitä tilaukseen. Vitsit mä ihastuin siihen nukkeen HETI,, 

Ehkä joskus tilautan hänet 😤 hän on muru



Kuva dollzone

Ja sitteeeen heeee,,,
Noita oon kattellut niin paljon <°> noi on mun unelma ❤️ heil ei oo ees jalkoja )': muttakun rakastan niitä 

Toivon, että ehdin viälä jokupäivä tilaamaan heitit, ennenkuin on myähäistä )': katuisin sitä ikuisesti


Noiden lisäks yks charmdollin nukke (taisin joskus instastoorissa vilauttaa) olis potentiaalinen Joshin hahmoon,, 
Sen lisäks,, jos joskus osuis kohdalle thebrokenmaiden moth,, niin itkisin sitäkin (⁠´⁠;⁠︵⁠;⁠`⁠)



Ja oon kauheen huano vastustaan bimongin mitään nukkeja.. mööh
Etenkin jos on nukkupäitä (⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠_⁠_⁠_⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠-̩̩̩⁠)🤍




Mun bjd kuume vähän aaltoilee atm,, välil oon ihan epätoivoissani,, mut nyt (ku kirjotan tätä pätkää) oon ihan tyytyväinen mun tän hetkisiin muruihin:'D ja halukas vaan kehittään niitä eteenpäin - -

Sabrinalla on nimittäin yks mekko ja jotku alusvaatteet (ja kengät) mut se käyttää muuten noitten poitsujen vaatteita )': voi raukkaa,, miten sen itsetunto siinä kärsiikään

Joten mulla on ehkä eniten hinku haalia noille lapsille vaatteita, tilattiin jo yks asusetti,, mutta oon just sellanen että tilaan kolminumeroisen summan maksavia outfitteja, enkä mitään yksittäisiä vaatekappaleita




Deville oon tilannut kalleimman, mutta myäs hianoimman vaatesetin )': enkä kadu, se on paras ikinä (ja niissä on niin monia osia, että niitäkin on helppo hyädyntää muihin vaatteisiin... Jos siis omistais muita) **kengät ei kuulu settiin

Toi on enivei ihan mun lemppari fitti yhä, mitä mulla noille on ¯⁠\⁠_⁠༼⁠ ⁠ಥ⁠ ⁠‿⁠ ⁠ಥ⁠ ⁠༽⁠_⁠/⁠¯
Vois tehdä joskus jonku postauksen noiden vaatteist erikseen ರ⁠_⁠ರ se vois olla hauskaa?? **Ainakin mulle siis***


Oon hyvä hyppiin aiheesta toiseen huamaan,,


Mutta ei kai tässä tälläkertaa sen ihmeempiä,, 
Kunhan haaveilen ja lörpötän (⁠ب⁠_⁠ب⁠) laitan mun tilinumeron tähän alas jos joku haluu lahjottaa hyväntekeväisyyteen :----)


Ps;; oon päättäny keskittyy blogiin tänä vuanna vähän enemmän,, ja mul on paljon postausideoita ja inspiä wääk


Kiitos lukemisista!! ❤️





Kommentit

Suositut tekstit