Helmikuun ensimmäinen

 


Hei, nyt on helmikuu!!
Tiäsittekö, että tämänvuaden nukkekuvien teema on leijuvat hiukset

Nää kaikki kuvat on otettu samassa puskassa keskenään,, vaikkakin eri aikoina *ainakin osa* :'D se on mun lempi puska joten luultavasti jatkossa mun feedissä ei sitten muuta nähdäkkään kiitos hei


Tässä on mun "uusi" poika,, joka on ollut mulla siis jo vuadesta 2021 (🥲) mutta sai itselleen hahmon vasta äskettäin,,
Adoptoin hänet Eemiltä!!

Hän on Ares (real name Armas) rakastan suamalaisia nimiä


Mä oon myäs adoptoinut toisenkin nuken Eemiltä, mutta se tapahtui ihan vasta äsken,, can't wait


Armas on noita - tho vähän tollanen erilaisempi kun se näyttää musta ihan metsästäjältä ಥ⁠_⁠ಥ

Ja hältä puuttuu viälä TUHAT lävistystä
No ei mutta aika monta )': nyyh

Rakastan lävistyksiä jos joku ei tiännyt (⁠ ⁠⚈̥̥̥̥̥́⁠⌢⁠⚈̥̥̥̥̥̀⁠) varmaan kertoo jotain että itelläni on niitä 15 ympäri kehoo ENKÄ oo valmis lopettaan äää

Tähän asti Josh on ollut mun lävistetyin nukke (kuvitelkaa,, JOSH) Mutta nyt siihen tulee muutos!


Oon kuitenki tosi tyytyväine hänen lookkiinsa,,
Ja hei, mun eka ruskeesilmänen nukke wuuut
Mul ei taida oikeen olla ruskeesilmäsiä ocjekaan juuri yhtään köh

Mut i love him

Ja mun inspiraatio ERITYISESTI taeihin on nousemassa aika hyvin,,


Mutta mulla on kokoajan takaraivossa sellanen tunne, että kohta tapahtuu jotakin

En tiedä mitä tai miks tai miten,
Mutta tuntuu toosi vahvasti siltä, että joku päivä viälä tulee paha miäli tästä koko hommasta

Sitä odotellessa~
Siihen asti nautin tästä senki eestä



Sabrina on ihan dream,,
Mutta mua itkettää, kun sen päähine oli VINOSSA, tässä 
Niinkuin anteeks mitä,, tajusin sen vasta kotona plääh

Tää on muuten eka kerta kun käytän tota päähinettä ite mun pullipilla:D tein sen vartavasten alkujaan pullip Sabrinaa varten, mutta oon ite käyttänyt sitä vaan bjd Sabrinalla aikanaan,, se jäi mulla keskeneräseks enkä koskaan tehnyt sitä loppuun saakka joten nyt se on sit ollu vaan tollanen

Ja annoin sen käytännössä Eemille,, se on ollukki paljon ahkerammassa käytössä niin


Mun kullanmuru Rieka,, ei kyllä koskaan petä
Tykkään hänestä niin paljon (⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ




Niin ja hei,, Romeo is BACK
Se oli aika pitkään tauolla, enkä mä sitä kyllä oo koskaan niin paljoa kuvaillutkaan. Toivotaan, että tilanne muuttuu nyt uuden lookin myätä u.u

Hän on varastanut Cobran peruukin joten oon vähän pulassa Cobran kans

Yhä


Mun eka pullipperheen nukke jol on valkoset ripset - - ainoastaan Valentin (bjd) omistaa kans valkoset,, ja ne on MUST HAVE sen hahmoon

Kaikki murun nuket näytti ihan tautisilta noilla joten se luavutti ne mulle :'D



Sitten pieni Caribia aka Calippo,, 
Hän on ihana, mutta joskus mun on vaikee tiätää millasiin kuviin hänet pitäs pistää

Enivei on ihana

Oon aina ihan halolla lyäty ku tajuun et mul on KOLME poisongirlin nukkee :::D ja oon vuasii jo hokenut murullekin, että en kyllä aio ikin hankkii pgn nukkee KOSKA -


Ainiin,, hänen peruukkinsa on nyt varastettu 


Viä lumen kans yks kuva

Jos ette oo näist kuvist viäl huamannu,, niin tykkään HIAMAN leteistä XDD kaikilla on tyyliin hiusten seassa lettejä ja hiuskoristeita niinkuin 
Onko mitään parempaa? Ei ole


Sit totanoin QUINN
Hän lainas Tabin peruukkia koska se on mun ainoo ottatukaton musta peruukki ja ainaki mun pari(kymmentä) nukkee on tarvinnu sellasta jo useemman vuaden 🥲 mutta joo,, näistä tuli jotenkin nostalgiset fiilikset,, 

Tuli ihan ekat kuvausreissut Quinnin kanssa miäleen,, love it


Hei miättikää kuinka hyvin Quinnillekin sopis lävistykset ääää
Sillä on vaan venytys joka ei ikinä näy missään kuvissa nyyh )':

Oon kans miättiny sitäkin, että kustomoisin häntä vähän enemmän - en tiiä oonko jo tottunut noihin kustomeihin mitä sillä on ja ne näyttää jotenkin pliisuilta mun silmään nyt

Mutta kyllä hän jotain mun miälestä nyt kaipaa

Joku päivä heräätte maailmaan, jossa Quinn onkin fullcustom lmao







Ei mulla nyt tän kummempia,,
Halusin vaan tehä teille alkukatsauksen ja varotuksen mun 2023 vuaden kuviin joissa on jostain syystä hyvin samanlainen teema

*Eihä mun feedis ookkaan jo kun sata peräkkäistä kuvaa samasta puskasta valmiiks*

Mulla on haaveissa tehdä Gavrilista jokin infopostaus (mulla ei edes ole häntä nukkena huoh) mutta oon vaativa sen kanssa ENKÄ oo ees alottanut:'D well see,, ehkä jossain kohtaa tänävuanna! Toivon!


Kiitos katselusta <33




Kommentit

  1. Ooo nii kiva nähä tääl uutta kuvapostausta <: Musta nää tukanleijumiskuvat on aina yhtä ihania, lisää vaan tätä! Etenkin nui Sabrinan kuvat on tosi pysäyttäviä, vau <3 Tykkään paljon kontrastista taustan ja Sabrinan välillä! Ares on kans hyvä, oon ilonen et tää nukke sai viimei hahmon c: En malta oottaa niit lävistyksiä!!! Tulee olee nii hieno <: Ja ootan innolla myös tätä uudempaa Eemiltä adoptoitua tapausta et millanen hän tulee oleen!

    Ois kans kiva lukee Gavrilist jossai kohas enemmän <:

    Ja siiis must on ollu tosi kiva et oot ollu aktiivisempi nyt tässä, aina mukava ja innostava lukee blogipostauksia c: Toivottavasti ei tapahu mitää pahaa äh :(( Mut onneks nyt inspaa! 💛

    T. Sara (en ny näemmä pääse kirjautuuun nii okei tällee si)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ((mullakin on vähän väliä ongelmia kirjautumisen kanssa,, mutta oon huamannut, että selaimen vaihtaminen ainakin auttaa!! Yleensä käyn blogeissa puhelimen internetappin kautta, mutta suaraan puhelimen googlea käyttämällä pääsen vaan kommentoimaan kirjautuneena..))

      Mut siis kiitos ihan sikanaaaaa!! Tosi kiva kuulla, että tykkäät noista kuvista <: tukkakuvia tulossa ehdottomasti lisää XD<3

      Ja nyt oon sentään jo päässyt vähän alkuunkin Gavrilin postauksen kanssa joten katotaan kuinka reipastun! Kiva että sitä ootetaan x))

      ❤️ Iso kiitos viälä kommentoinnista c: se on aina piristävää!

      Poista
  2. Vau mikä liike näissä 😍 Otat tosi eläviä kuvia aina ❤️ Kiinnostuneena jään seuraamaan millasia Areksesta ja Quinnista tulee jos lisäät lävistyksiä tai customoit Quinnia ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan mihin suuntaan ne kaks mun käsissä päätyy! Ootan kyllä itsekin valmista lopputulosta 🖤🖤 isot kiitokset sulle ^____^

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit