Tän hetken uusimmat

 


Moikka! (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Aattelin sylkästä tänne nyt kasan kuvia ennenku niitä kertyy taas liikaa yhteen postaukseen laitettavaksi *niin on jo käynyt*

Joten valmistautukaa muutaman minuutin päänsärkyyn,,



Alotetaan vaikka tällä
Kasuaali tae pullipinmekolla kuva,,

En tiä miks Ándaras ikinä pukis mekkoo päälleen mutta sellain nyt kävi,,
Oon kyllä miättiny vahvasti häne hahmon vaihtamistaan kokonaan toiseen koskaaa
Ensinnäki häl pitäs olla punaset silmät ja jotenkin ei vaan enää tunnu oikeelt )': 

Yks vaihtoehto en tiätysti hänen(kin) hahmonsa päivittäminen, mutta en oikeen jotenkaan vaan nää Ándarasia missään muadossa noin


Miätin sitä viälä (varmaan seuraavat kaks vuatta)




Niin ja taas Tabin peruukki pöllinnässä wääk,,
Mutta ainakin oli kiva kuvata vaihtelun vuaks jotain tämmössiiki

Mut sit hei,, 
Ehk JÄRKYTTÄVIN?? juttu mitä o käyny



Ariel kohtas julman maailman ja muuttu fuckboysta mun maailmani halinalleks (⁠◕⁠દ⁠◕⁠)

En oo ton mallisten peruukkien fani,, enkä muutenkaan ottatukallisten peruukkien suurin cheerleader (ainakaan taeilla) mutta elän ton kanssa nyt kun en HALUA tilata noille mitään 

Arttuli on söpö enivei



En haluis vaihtaa millää hänekää hahmoonsa,, 
Mutta hän literally stealas mun oc:n Rigelin ulkonäön satanolla

• Rigel on Quinnin tulevaisuuden lapsi,,

Oon kauhuissani
Rigel ei oo todellakaan mikään mun fav, mutta Eemi rakastaa sitä Dx


Ehkä tästä kaikesta voidaan päätellä, että mun nuket ovat kriisitilanteessa monin tavoin. Oon kans vähän sellanen, että kuvaan aina vaan heitä joiden hahmot inspaa - joten sit mulla on paha tapa vaihdella aika useinkin nukkejen hahmoja plääh

Ariel on kyllä itsessään inspaava,, mutta en tiiä sopiiko se mun tän hetkisiin tavotteisiin ja haluun kuvata


En kuitenkaan usko, että tuun ainakaa vaihtamaan häne hahmoaan tosta mihinkään. Jos joku muistaa, Arielin laji on kiusanhenki/piru tms. Ja kun laji ottaa hänessä vallan, mm silmien väri muuttuu - ehkä Arielin laji on ottanutkin hänessä vähän enemmän valtaa :'D katotaan minkä selityksen tolle keksin



JOSH!!

En tuu koskaa lopettaa nauramista sille miten keltanen se on. Tai jos rehellisiä ollaan niin hänhän on siis VIHREE

Vuadet on tehneet tehtävänsä hänelle :') 
Ja mun miälestä hän oli alunperinkin jotenki miälenkiintosen värinen muihin mun nukkeihin nähen?? No enivei hän on paras oli sit vihreekeltanen tai ei

Nam
(Josh on muuttanut mun lua 2015 ja saanut kyllä maata auringossa pihalla erityisesti silloin ihan kiitettävästi,, poor thing)



Hydra kokeili vähän lyhyempää hiusmallia väliin,,
Pitkän mä kyllä ehdottomasti hällä pidän mut oli hassua nähä hänet noin viattomana :'D ää

Hydran characterille ei todellakaan oo päivittäistä laittaa mitään noin pitkää mekkoo päälle! Lyhyet hameet on se juttu

Mut toi sininen väri on kyllä top on



Peruukkihan oli siis lainattu Eemiltä <:
Oikeestaan oli kokonaan häne ideansa laittaa Hydralle lyhyempi malli joten olihan se testattava!

Varmaan tulee viälä toinenkin reissu tän peruukin kanssa x---)

Niin ja sanoinko jo, että hän teki myäs ton mekon!! Kiitos siitäkin <33



Enkeli!
Kuka edes muistaa Enkeliä!!

Rakastan häntä kaikinpualin,, nyyh

Mulla on Enkeliin vähän samanlainen tunneside kuin Ketolintuun (jota mulla ei ENÄÄ ole nukkena, mutta se oli ja on metsästäjä)
Ne on kummatkin hahmollisesti yhtiä mun onnistuneimpia hahmoja siinämielessä, että oon saanu kummatkin pidettyä sellasina kun halusinkin aina niiden olevan,,

Sydämettömiä, itsekeskeisiä ja piittaamattomia

((Jostain syystä mun kaikki pahikset muuttuu pehmoiks aina kun ne rakastuu wöööö hyi)))

Ketolintu ainoastaan lajinsa vuoksi ja Enkeli ihan vaan perusluonteeltaan,,
Mutta keskenään ne on siks kuitenkin aika erilaisia *esim Eemi tykkää Ketolintusta muttei Enkelistä*

++ Enkeli on yksi Quinnin päänsisäsistä painajaisista eikä varsinaisesti siis mikään elollinen



Armas sai muutamat lävistykset niinkuin jo instassa meninkin mainitsemaan,

Mutta sata puuttuu viälä, tää oli hyvä alku tähän kaikkeen nyt kumminkin -
Meillä oli tosi kiva kuvausreissu metsässä <;



Ja ainakin Ares näytti sopivan sinne miljööseen hyvin!


Päätin myäs pitkästä aikaa napata Noran mukaan yhtään mihinkään,, en yhtään muista millon oon viimeks kuvannut sitä missään

Tykkään ihan sikana tosta fitistä sillä, mutta mun vaan on tiiättekö hankala keksiä mitään miljöötä jonne Nora sopis



Jotenkin nää paikat ei tuntuneet ihan luontevilta hälle,, mutta hän on kyllä muru kanssa >:


Ja myäs samallainen Quinnin painajainen kuin Enkelikin,, joten ehkä mun pitäis antaa Noralle kanssa aseet käsiin ╮⁠(⁠╯⁠_⁠╰⁠)⁠╭

Tai toiseen käteen pirtelö ja toiseen pyssy,, se olis enemmän sen tyylinen juttu



Pari otosta Riekastakin, joka oli myäs mukana mettäilemässä

Hän vaan ei oikeen oo nauttinut lumesta oikeen yhtään, joten sellanen kuvailu hänen kanssaan on ollut aika minimaalista!



Ja viälä maailman ihanin Tabi (⁠´⁠;⁠︵⁠;⁠`⁠)
En tiiä voiko hänestä ees ottaa huanoja kuvia wääk

Mulla olis viä tuhat keskinkertasta kuvaa näytettäväks tänne, mutta en haluu kiduttaa ketään yhtään tän pidemmällä postauksella 


Tungen sitten (tuskimpa)seuraavaan postaukseen kaikki vanhemmatki kuvat!! (⁠。⁠☬⁠0⁠☬⁠。⁠)


Kiitos näkemiin <333























Kommentit

Suositut tekstit