Nukkejen unboxailua

 

Moimoimoi


Oon niin hidas, että tääkin on vaan jäänyt tänne roikkuun ja esittelen tässä nyt 2023 vuaden nukkehommia :'D mutta joop,, terve

Mikään ei ole muuttunut vuaden vaihduttua, olen edelleen sekava 



Aighhttt
Tän nuken piti olla joululahja ja oottaa sinne,, mutta kun hain ton postista ja näin ryttääntyneen pahvilaatikon iski KUAHU ja pakko se oli avata ja tarkistaa onko kaikki kunnossa

Ja kuten näkyy,, niin olihan siällä
Mutta kun jo tohon asti olin sen avannut, niin avasin sitten kokonaan loppuun saakka..


Kyseessä on siis thebrokenmaidenmothin mini moth bjd nukke 🥺🥺

Oon katsellut niitä motheja muutenkin iloissani, mutta niitä ei enää valmisteta, niin innostuin kun tuli mahdollisuus hankkia sellainen pikkuruisena versiona!

Oon muutenkin haaveillut piänemmästä bjd:stä,, kun noi mun plötköt on sitä 70senttiä..


Broken maidenilla on kyllä muutenkin jokaikinen nukke todella upeita, ne on ihan eri sarjaa kun muut tekijät


Ja toi suaja oli maailman söpöin. Fight me


SIINÄ 
Piäni Gabby 🥺

Maailman pikkusimmat kädet ja pikkusin nukke c;; ja Emssukin rakastu tohon nukkeen niin paljon, että sovittiin että jaetaan se 🤍 hän on nyt meidän yhteinen 


Sille menee pullippien vaatteet <3333
Elämä on niin helppoa aaaa




Koko vertailua Noran kanssa 🤍 toi kirppuhan on 27cm obitsuakin minimpi 

Ja sit hei ihan maailman paras puali tosta mothista,,,


SEN TAIPUVUUS JA PYSYVYYS



Se tekee kaiken mitä sen käskee tehä, 
Mun isommat bjdt would never. 
En oo ikin nähny mitään noin amazing


Mut sit pullip juttui väliin



31.10 meille saapu Emssun kanssa tälläset 🥺✌🏻
Mun eka noidanpenskan kustomi, ja Emssun toka!! 

Oli jännittävää x-)
Halloweenlapsia!!


Samalla meille tuli thefoolkiralta peruukit mukan x) toi ruskee oli Empun ja mustavalkonen mun (jos joku ei oo jo hoksannut niin rakastan monivärisiä peruukeja - ja no hiuksia muutenkin,, ittellänikin ollut USEITA eri väriyhdistelmiä päässä)




Ja siinä oli mun naapero


Juuri sellaisena kuin olin pyytänytkin x---)
Paitsi että se vaan on niin paljon parempi kun mitä mä odotin wööö


Ja toi peruukki ;00
Ihan mun yks suasikki foolkiran tekeleistä<33



Mutta kokeilin enivei totakin vaihtoehtoa uutukaiselle - hänet muuten ristin Koivukehrääjäksi 🖤



Ja viälä Tabi tähänkin postaukseen c:



Mutta AAAAAA
Tätä kaveria sai oottaa ;_; sitä yritettiin toimittaa ovelle monta kertaa, mutta olin aina töissä

Sit lopulta Neo saapu mun ja Emssun kihlajaisvuasipäivänä,, kun oltiin otettu kummatkin se päivä vapaaks töistä 🖤 se oli special

Ja niiko jo mun stooriiki laitoin,, nii hää on special nukke );;


Rakastan sitä niin paljon,,
Rakastuin tohon skulppiin samalla sekunnilla kun näin sen ;00 se on heittämäl heti mun suasikki pääppi mitä multa löytyy täältä (ehkä muutenkin)

Enkä malta oottaa, että se saa aikanaan meikit ja kaiken muun omansa tullakseen Neoksi 🤍

Mullahan ei oo siis vartaloa, tai silmiä, peruukkia tai mitään vaatteita hälle. Hänestä saattaa tulla aikas pitkä projekti. Mutta oon vaan maailman onnellisin, että mulla ylipääränsä on lyra head 🙏🏻🖤


Gabbyn ja Neon koko vertailua 🥺🥺

Toi kasvojen luusto on vau! (Kummallakin!)
Oon kans ilonen, että sain hänet tilautetta swan white värisävyssä 🤍 pääsen siitä hyvin helposti niihin sävymaailmoihin jota hahmo kaipaa


Vielä kollaasi eri kuvakulmista ja valotuksista - siis ihan vaan sanon että vau


Oon maailman onnekkain et sain tilautettua hänet Morilta 🥺🤍 nyt odotan kai vaan kevääseen,, et päästään käsiks hänen meikkaamiseensa! 

Oon toosi ilonen kanssa että Gabby tuli tänne suaraan Broken Maidenilta 🖤 tuntuu turvalliselta aina kun nuket tulee suaraan heidän luajiltaan c: 


Mulla on kyllä atm tän vuaden (2024) ensimmäinen pullip jo hallussani, mutta häneen ei liity mitään erityistä unboxailua :'D adoptoin hänet tavallaan Emssulta 🩵






Kommentit

Suositut tekstit